Chi Enviro

20 Sep

Er werd een tijdje geleden heel veel gepraat over CHI. CHI is een merk van kappersproducten die best wel prijzig zijn. Maar ze zijn wel heel erg fijn voor je haar! In die tijd heb ik een klein setje gekocht met een shampoo, een conditioner en een serum. Ik had op mijn toemalige stage , dat was een CHI salon, een keratinebehandeling laten doen. Aan gezien deze producten de aangepaste producten van de behandeling, kocht ik deze.

Ik persoonlijk vond de keratinebehandeling in het begin geweldig maar uiteindelijk was ik er toch niet zo over te spreken. Dat heb ik toen nooit meer vermeld. Maar het was wel zo dat mijn haar na dat de keratinebehandeling was uit gewerkt nog droger was als voordien. Heel erg jammer dus!

Chi Enviro (2)

 

De flesjes die ik heb zaten in een klein doosje. Het zijn eigenlijk de zogezegde reisverpakkingen. Maar ik vond ze gewoon fijn om te testte!

Chi Enviro (3)

Als eerste hebben we de smoothing shampoo. Deze shampoo is heel erg zacht voor je haar. Het maakt je haar ook zacht en dat geeft een heel erg fijn gevoel natuurlijk!

Chi Enviro (4)

De conditioner zorgt er voor dat je haar zacht aanvoelt en dat er minder of zelfs geen knopen meer in je haar zitten. Het is niet dat hij je haar goed voedt of dat soort dingen. Hij maakt je haar gewoon zacht en zorgt ervoor dat er geen knopen meer in je haar zitten.

Chi Enviro (5)

 

Het is serum vind ik nog het fijnste van al! Het is een heel erg simpel maar een heel erg verzorgend en voedend serum. Toen mijn haar nog lang was en natuurlijk ook geverfd dan gebruikte ik vaak deze na dat ik mijn haar gebrusht en gestijlt had. Het maakte mijn haar heel erg zacht en hoe meer  je het serum gebruikte hoe beter je haar aanvoelt.

Ik vond deze lijn wel fijn om te gebruiken ! Het heeft in ieder geval meer voor mijn haar gedaan dan de keratinebehandeling! Ik heb ze met plezier opgebruikt. In het flesje serum zit nog heel wat in maar ik zou de shampoo en de conditioner toch niet meer opnieuw kopen.

Eén reactie to “Chi Enviro”

  1. Ayla september 24, 2013 bij 5:35 pm #

    klinkt goed! x

Geef een reactie

