Effet 3D gloss volume & shine elexir

17 Sep

In één van mijn vorige artikels las je vast en zeker wel dat ik een lipgloss gewoon leuk vond om te dragen. Ik kreeg na dat ik die lipstick getest had nog een paar andere lipglossjes binnen die ik natuurlijk ook wou testte en die gebruik ik ook gewoon graag! Wat gebeurd er toch met mij ? Ik draag lipgloss. Iets waarvan ik dacht dat ik het nooit meer zou dragen!

Heel erg raar vind ik het. Ik smeer de lipgloss juist weer eens even op en bedenk me hoe fijn ik deze eigenlijk vind!

Effet 3D (2)

Ik vind het van mezelf echt heel erg raar dat ik lipglossjes terug fijn begin te vinden! Ik dacht echt dat ik het nooit meer zou gaan gebruiken. Ik dacht ook echt dat lipgloss een fase was van de middelbare school en dat je het daarna gewoon niet meer gebruikte! Maar ja toch niet .. Deze lipglossjes van bourjois gaf ik na de lipgloss van Rituals natuurlijk ook een kans ! ( De lipgloss van Rituals is trouwens ook nog steeds in gebruik!) En jawel ik vind deze zelfs nog fijner als die van Rituals.

Effet 3D (5)nr. 54 – Rouge electric is een mooie rode kleur. Ik vind het wel fijn om deze over een rode lipstick te dragen om de lipstick een extra effect te geven!

Effet 3D (3)

nr. 55 – Orange energic : is een heel erg mooie oranje lipgloss! Ik vind hem heel erg mooi op zich zelf dus ik draag er geen lipstick onder!

Effet 3D (4)

nr. 56 – Rose dynamic: is een heel erg mooie roze kleur. Je kan er een lipstick onder dragen maar ik doe het meestal niet ik vind de kleur heel erg mooi en het past ook bij heel erg veel looks die ik maak!

Effet 3D (6)Van links naar rechts: 55. 56. 54.

De lipglossjes zijn zoals je kunt zien goed voor zien van kleurpigmenten! Het ziet er ook erg mooi uit als je ze draagt. De roze en de rode zijn mijn persoonlijk favorieten!

Wat ik nog zo geweldig vind aan deze lipglossjes is dat ze helemaal niet zo plakkerig zijn. Ze zijn nog minder plakkerig als die van Rituals! Ik vind het heel erg raar want vroeger toen ik nog jonger was en je kocht een lipgloss dan plakte het echt super hard en dan werd ik er zelf bijna gek van. De textuur is dus heel erg fijn. De lipgloss is niet de plakkerig maar dus ook niet te waterig.

De geur is heel apart. Hij is niet al te chemisch wat je vaak hebt met lipgloss maar hij is juist heel erg fruitig! Dat heb ik nog nooit geroken bij een lipgloss maar het is best aangenaam om deze om je lippen te hebben!

Wat ik nog een erg groot pluspunt vind aan deze is dat hij je lippen ook nog eens hydrateert. Als hij begint te vervagen onstaan er geen velletjes of brokjes maar hij trekt precies een beetje in je lippen waardoor ze zachter en aangenamer aan voelen.

 

 

Eén reactie to “Effet 3D gloss volume & shine elexir”

  1. Eline september 17, 2013 bij 9:46 am #

    Supermooie kleurtjes!

Geef een reactie

