Rouge edition shine

15 Sep

Ze liggen al een tijdje in de winkel! En ik weet dat ik erg laat kom met dit artikel en ik weet ook dat er geen swatches in dit artikel komen! Maar ik wou persee dit artikel vandaag schrijven! Sorry daarvoor.

De rouge edition shine is een nieuw gamma met lipstick’s die je lippen voor zien van een prachtige glans maar dus ook van een felle af een neutrale kleuren. Het is een heel erg speciale textuur vind ik zelf, voor mij voelen ze eerder aan als en balsem en dat is natuurlijk heel erg comfortabel.

DSCF2623DSCF2628

nr. 20 – 1.2.3 soleil: een mooie koraal kleur die een goede dosis roze, maar ook oranje bevat voor mij was dit toch wel de zomer kleur!

nr.21 – Rouge making of: Voor de zomer was dit mijn favoriete rode kleur!

DSCF2631DSCF2632

 

nr. 22 – Famous fuchsia: Een heel erg mooie fuchsia roze kleur voor een trendy look.

nr. 23 – Grenade in: Een granaatappet rode kleur die heel erg mooi staat bij een heel erg bleke huid. Ik heb het bij een aantal mensen getest, en dat stond echt heel erg mooi !

DSCF2625DSCF2627

 

nr. 24 – Rose xoxo: een mooie roze kleur met blauwe accenten er in. Je vind in deze lipkleur ook zilvere shimmer terug.

nr.25 – Mauve tabloïd: Een mooie mauve kleur met een een parelmoerkleurige shimmer erin verwerkt.

DSCF2629DSCF2630

 

nr. 26 – beige démocrachic: een heel erg sobere en neutrale kleur die je bijna altijd kunt dragen.

nr.27 – oh my doll: is een heel erg mooie pastelroze kleur die je look er heel schattig kan laten uit zien!

De lipstick’s zijn heel mooi van kleur voor zien. Ze zijn stuk voor stuk pareltjes met een geweldig pigment! Het geweldige van deze is dus dat ze aanvoelen als een lipbalsem maar ze hydrateren je lippen ook. Daarbij blijven ze uiteraard zoals elke andere bourjois lipstick heel erg goed zitten en hebben ze dus een geweldig pigment!

Het waren eigenlijk zomer producten maar voor mij worden deze lipsticks zeker ook winterfavorieten want ze verzorgen mijn lippen heel erg goed en er zitten zowel warme als koude kleuren lipstick in deze lijn. Dus ik vind deze echt helemaal geweldig!

Eén reactie to “Rouge edition shine”

  1. Eline september 15, 2013 bij 7:52 pm #

    Ze zien er echt supermooi uit!

Geef een reactie

