Rituals Pink Violet

14 Sep

Als je mij al langer volgt dan weet je vast en zeker wel dat ik niet zo’n lipgloss fan ben! Ik heb een lipgloss gekregen van Rituals en ik wou hem echt heel erg graag uit testte ! Normaal test ik altijd de lipglossjes uit of ze het wel doen hoelang blijven ze zitten, plakken ze of plakken ze niet. Maar daarna geef ik ze altijd door naar mijn mama! Die vind dat natuurlijk altijd heel erg fijn, en zij heeft natuurlijk nu een make-uplade vol met lipgloss.

Maar deze lipgloss wou ik echt eens uitgebreid gaan testte! Ik vond hem er echt heel erg mooi uit zien in de verpakking dus ik had besloten deze lipgloss echt een kans te geven.

DSCF2618

 

Het is een licht roze lipgloss met zilvere, paarse, blauwe en nog heel wat andere kleuren shimmertjes erin. Ik had al bang dat het heel erg vies en plakkerig en chunky ging voelen op mijn lippen. Maar dat viel best wel mee! Vooral dat plakkerig dan. Alhoewel, lipgloss is altijd heel erg plakkerig. Maar ik vond het best nog mee vallen.

De geur van lipgloss is meestal heel erg chemisch, en daar houd ik dus echt niet van. Deze ruikt heerlijk naar vanille pudding. Best wel grappig, en het ruikt naar mijn mening zelfs heel erg lekker!

lipgloss rituals

 

Ik vind de lipgloss zelf eigenlijk best mooi en ik heb hem ook een aantal keer ook echt gedragen.  En ik vond hem ook echt heel erg fijn! Deze lipgloss houd ik lekker zelf bij, alhoewel mijn mama hem ook wel mooi vind! Ik ga mezelf nog verplichten om deze lipgloss te dragen misschien kan ik dan zo over mijn lipgloss/plakfobie komen.

 

Eén reactie to “Rituals Pink Violet”

  1. Eline september 14, 2013 bij 5:26 am #

    Heel erg mooi kleurtje!

Geef een reactie

