Tea tree water

7 Sep

Als je me al langer volgt dan weet je zeker wel dat ik erg gesteld ben om huidverzorging. Maar dan weet je natuurlijk ook dat ik helemaal weg ben van de huidverzorging van Lush. Wel dat is een goede combinatie. Mijn huid kan niet zoveel verdragen aangezien ze heel gevoelig is. Maar ja in die tijd van de maand hebben we allemaa wel eens last van puistjes zeker ?! Ik kan dan geen zware producten gebruiken op mijn huid maar wel een aangepaste toner om mijn huid weer egaal en rustig te krijgen.

DSCF2824

Zoals ik dus net al zei is mijn huid heel erg gevoelig maar heb ik soms wel last van puistjes… Ik kan mijn huid dan niet overdreven gaan scrubben en een face wash gebruiken voor de vette of gecombineerde huid. Dat is allemaal veel te ruw. Ik doe gewoon mijn reinigingsroutine zoals ik ze altijd doe maar ik pas mijn toner aan. Ik vind het geweldig op de toner tea tree water van Lush te gebruiken.

Deze toner bevat net zoals alle andere producten van Lush geen chemische bestanddelen en alles is natuurlijk! Dat vind mijn huid echt geweldig, en dat merk je ook na de eerste paar dagen dat je deze toner gebruikt.

DSCF2825

 

Ik merk echt een verschil en mijn huid reageert hier echt heel goed op. Wat natuurlijk ook nog fijn is, is dat hij de laatste restjes van je make-up er ook nog afhaalt.

De flacon, ja die kan je gebruiken zoals je het zelf wilt. Soms spray ik deze over mijn gezicht en haal ik hem er daarna af met een wattenschijfje. Of wel spray je hem op een wattenschijfje en dan laat je hem achteraf gewoon inwerken dat is natuurlijk wat je zelf lekkerder vind. Maar wat ik ook soms doe als ik echt last heb van puistjes en ik ben gewoon thuis in het weekend. Nadat ik mijn maskertje heb aangebracht, heb laten in werken en dan heb afgespoelt eerst gewoon de toner op sprayen helemaal laten in werken en dan pas dag of nacht crème aanbrengen. Zodat de toner heel erg diep kan in werken en ook daadwerkelijk zijn werk kan doen!

Dit product kan je kopen bij Lush voor €5.55 per 100g

Geef een reactie

