Me, myself and i #23

2 Sep

Ik weet dat het weer een paar dagen geleden is dat ik iets gepost heb ! Echt een dikke sorry daarvoor …. Jullie denken misschien hier komt ze weer. Maar zoals de vorige weken moest ik vorige week heel de week werken en werd ik nog eens ziek ook waardoor ik dus na het werk gewoon thuis kwam at of soms zelf niet at en dan gewoon ging slapen. Het ging van kwaad naar erger en ik kreeg een keelontsteking een oorontsteking en een ongelofelijke verkoudheid waar veel snot en hoesten aan te pas kwamen. Daarbij had ik ook gewoon nog een heleboel te doen wegens familie zaken waar ik liever niet over spreek en waar ik dus ook altijd aanwezig moet zijn.

Voor de rest begint morgen school weer. Maar er zijn een aantal dingen nog niet zeker, maar als het zeker is dan vertel ik het jullie zeker later deze week!

Het is geen lange me, myself and i vandaag gewoon omdat ik erg moe ben en ik ben ook nog steeds niet 100%. Ik heb nog veel last van mijn hoest en heb een ontzettende hoofdpijn. Maar ik ben nu medicijnen aan het nemen dus ik hoop dat het snel weer beter gaat!

Hoe zetten jullie het nieuwe schooljaar in ?

Eén reactie to “Me, myself and i #23”

  1. iscreambeauty september 2, 2013 bij 3:11 pm #

    Succes! Hopelijk voel je je snel beter!

Geef een reactie

