Vitamin E nourishing nightcream

27 Aug

DSCF2649

 

Het is al een hele tijd geleden dat ik deze kocht, maar ik kocht hem op het aanraden van een paar andere beautybloggers die hem echt super fijn vonden. Dus dacht ik dat het wel eens tijd werd dat ik hem ook ging proberen het is tenslotte en gehypt product. Willen jullie weten wat ik er van vind lees dan zeker verder!

Mijn huid was de laatste tijd altijd heel erg droog dus ik vond dat ik wel dat mijn huid wat meer voeding nodig had. Ik gebruikte hiervoor altijd de carrot cream van the body shop en die vind ik ook nog altijd heel erg fijn mijn huid heeft af en toe eens een verandering nodig en die heb ik dus genomen. Een erg verzorgende nachtcrème hadden ze mij verteld voor een droge huid.

Op het de verpakking staat wel dat het voor alle huidtypes is maar ik zou het nu niet gaan gebruiken op alle huidtypes, ik zou hem persoonlijk meer aanraden voor de droge huid want voor een vette of gemengde huid zou hij veel te zwaar zijn. Daar ben ik zo goed al helemaal zeker van.

De verpakking is een lief roos potje zoals alle producten van de vitamin E lijn een mooie roze kleur hebben. De verpakking is fijn er zit 50 ml in daar doe je best lang mee, want je hebt helemaal niet zoveel nodig.

De crème zelf is zeer aangenaam om mijn gezicht het is een dikke substantie dus je hebt absoluut niet veel nodig. Hij voed mijn huid echt heel erg goed. Het is niet dat je midden in de nacht opstaat dat je huid dan al helemaal terug is uit gedroogd. Deze nachtcrème blijft echt de hele nacht werken, en dat vind ik wel speciaal. Dat vind ik zo fijn aan de nachtcrèmes van the body shop dat hebben ze allemaal.

De geur vind ik erg fijn. Ik persoonlijk vind dat hij ruikt naar een product van Nivea. Maar het is absoluut geen storende geur, het is een lekker geur dus dat vond ik nog een pluspunt er boven op !

De nachtcrème is verkrijgbaar bij the body shop voor een €15.

2 Reacties to “Vitamin E nourishing nightcream”

  1. beyoutifool september 1, 2013 bij 11:36 am #

    Leuke review! x

  2. vanessa september 5, 2013 bij 3:18 pm #

    Ik heb hiervan de dagcrème al eens gehad en die vond ik heerlijk!

Geef een reactie

