Kérastase soleil huile lactée

23 Aug

DSCF2509Jullie zullen wel denken weer een haar product? Weer een haarproduct voor je haar tegen de zon? Wow, dat is veeeel. Ik weet het, maar ik wou dit product echt nog heel graag reviewen. Dit is de Huile lactée van Kérastase Soleil. Als jullie willen weten wat ik hier van vind dan moet je zeker verder lezen!

Jullie hebben in mijn vorige review wel kunnen lezen dat ik niet echt te spreken was over het zonnebeschermende product van Redken. Dat vond ik echt heel erg jammer en snap nog altijd niet of het nu aan mij of aan het product ligt. Maar deze vond ik wel echt super fijn en ik wil hem echt graag met jullie delen!

DSCF2510

De verpakking als eerste ziet er erg Kérastase uit en ik vind de verpakking mooi en ook super handig. Met een spraydop dus dat vind ik gewoon super fijn.

Het product zelf vind ik ook echt heel fijn het deed alles met mijn haar wat ik dacht dat het Redken product met mijn haar zou gaan doen. Dus mijn haar werd in plaats van droog juist heel erg zacht. Mijn haar glansde heel erg mooi in de zon, en vanaf dat ik in het water of in de zon kwam. Dan kwam er echt een heel erg lekkere geur vrij. Wie wil er nu geen lekker ruikend haar hebben? Eerlijk, iedereen wilt dat!

Maar ook op langere termijn ben ik blij dat ik deze ben blijven gebruiken. Mijn haar was gewoon niet stuk of droog na mijn vakantie, voor mij was deze spray en dan de shampoo van Redken een super duo en ze hebben mijn haar heelhuids door de warmte en de zon genomen zonder dat mijn haar beschadigt is.

Ik vind dit echt een geweldig product, als je nog op vakantie gaat naar de zon. Ga dan zeker op zoek naar deze!

Verkrijgbaar bij de Kérastase-kappers.

 

2 Reacties to “Kérastase soleil huile lactée”

  1. Tessabd augustus 25, 2013 bij 3:07 pm #

    bevat dit ook spf? ik zoet zoiets namelijk tegen volgende zomer, heb gewoon tot 2 x toe mijn hoofdhuid verbrand door mijn haar heen deze zomer! geen pretje

    • Marie Beauty augustus 27, 2013 bij 7:03 am #

      Ik denk niet dat dit product echt is om je hoofdhuid te beschermen. Het is meer bedoeld om je haren te beschermen zodat ze niet stug en droog aanvoelen.

Geef een reactie

