Liquid metal eyeshadow

22 Aug

DSCF2848

Net zoals alle andere beautybloggers heb ik ook wat dingetjes gekocht van het nieuwe assortiment van Catrice. Ik heb één liquid metal eyeshadow meegenomen. Als je wilt weten wat ik eer van denk dan moet je zeker en vast verder lezen!

DSCF2849DSCF2851

Ik vind als eerst de verpakking er best chique uit zien. Een simpel zwart doosje met een doorschijnend dekseltje er op dat open klapt zoals een andere oogschaduw van Catrice. Maar deze vind ik er wel chiquer uit zien met de zwarte onderkant.

 

 

DSCF2850

de kleur die ik heb is 010 look me in the ice, een heel erg mooie zilvere kleur met de nodige shimmer en glans erin. Niet te overdreven maar een perfecte lidkleur voor als je een donkergrijze of zwarte creasekleur kiest.

DSCF2852Ik heb alle oogschaduws van deze oogschaduws geswatcht in de winkel en ik ben nog steeds erg onder de indruk van de pigmentatie, ik heb het nu gehouden bij alleen deze oogschaduw maar ik denk dat ik er binnekort zeker nog de andere kleuren in huis haal. Ik ben trouwens ook erg tevreden over hoe deze oogschaduw blijft zitten oogschaduw primer blijft hij als ik de hele dag ga werken perfect zitten dus dat is nog een dikke plus erbij!

 

 

Geef een reactie

