me, myself and i #22

21 Aug

Er is weer een hele week voorbij en ik zit achter mijn laptopje met een heel andere look dan ik vorige week had ! Ik heb namelijk gisteren mijn haar helemaal kort laten knippen en een ander kleurtje gegeven! Ik was het lange haar echt helemaal beu, ik had geen zin meer om elke dag een uur mijn haar te doen en er te veel moeite aan te besteden! Maar aangezien ik mooier sta met kort haar heb ik besloten om de schaar erin te zetten!

1185024_10200314828375781_2123401670_n

 

Om jullie even een beeld te geven hoeveel haar er juist af is geknipt…. Ja dat was voor mij even shockend te zien hoeveel haar ik eigenlijk wel  niet had ..

Ik heb mijn haar ook laten kleuren. Mijn blonde lokken zijn dus verdwenen, omdat heet gewoon niet mooi was met de coupe die ik gekozen heb. Dus heb ik terug een kopere kleur.

2013-08-14 11.11.45

voor

998941_10200317554523933_481412353_n

na

 

Dit is mijn nieuwe look! Nu komt er binnenkort een artikel/filmpje over hoe ik mijn haar verzorg en goed leg!

Ik wou jullie dit gewoon graag delen! Ik ben er zelf echt heel erg blij mee en ik weet echt niet waarom ik ooit heb laten groeien!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe hairdo?

2 Reacties to “me, myself and i #22”

  1. Eline augustus 21, 2013 bij 10:58 am #

    Wauw, ik wilde dat kort haar mij goed stond, dit staat je echt heel erg mooi!

Geef een reactie

