Bourjois color boost

21 Aug

Iedereen heeft het erover in beautyland. De dupes van de Clinique chubby sticks. Elk drogisterij merk heeft ze tegenwoordig maar die van Bourjois zijn toch de meest besproken ‘chubby sticks’. Net zoals de meeste beautybloggers bezit ik er ook één en kan je nu al zeggen dat ik hier erg over te spreken ben ! Willen jullie hier meer over weten, lees dan zeker verder!

DSCF2831

 

Ik kreeg de sticks echt heel erg moeilijk op foto dus sorry daarvoor!

DSCF2830

 

ik vind het een mooie verpakking natuurlijk hebben alle color boost sticks de kleur van het product zelf. Maar ze hebben allemaal zilvere details.

color boost

 

Wat er nu juist zo fijn is aan deze sticks is dat ze als eerst heel erg veel kleur afgeven, ze zijn heel gepigmenteerd en ze zijn heel erg mooi van kleur. Er zijn verschillende kleuren , voor ieder wat wils.

Maar natuurlijk zijn ze ook echt heel erg zacht een hydraterend voor je lippen en dat is voor mij echt een super pluspunt… Ook hebben ze een factor 15 . Dus dat is dan weer fijn voor de mensen die veel buiten zijn en veel in het lekkere warme weer genieten.

 

Eén reactie to “Bourjois color boost”

  1. Eline augustus 21, 2013 bij 10:55 am #

    Ik hoor er ook veel goeds over!

Geef een reactie

