Retropical eau de toilette

20 Aug

DSCF2654

Voor ik op vakantie vertrok vond ik zelf dat ik toe was aan een nieuwe geur, en toen besloot ik op de retropical te kopen van Yves Rocher! Ik ben persoonlijk wel fan van de geuren van Yves Rocher. Maar heb er nog niet echt veel van getest. Deze vond ik echt geweldig dus heb ik hem maar meteen meegenomen en dan nog wel voor de helft van de prijs!

 

Ik was heel erg aan het twijfelen om de parfum van de Hollister te kopen maar omdat het solden waren stond er een super lange rij te wachten voor de Hollister (+- 1 uur wachttijd). Daar had ik geen zin in dus was mijn keuze helemaal gemaakt. Ik ging de retropical geur kopen.
DSCF2655

 

Hoe ik hem zelf heb ontdekt is vrij dom, de mama van mijn vriend had hem thuis staan en ze zei tegen mij dat ze dacht dat dit wel iets voor mij zou zijn, en dat was ook zeker zo. Had ik weer geluk dat er op heel de winkel 50% korting was dus heb ik deze gekocht voor €16 inplaats van €32 dus dat is zeker en dikke plus!

de verpakking vind ik er heel erg mooi en natuurlijk heel erg zomers uitzien ! Maar de flacon zelf vind ik echt helemaal geweldig met dat ombre effect! Ik ben er helemaal fan van.

Ik kan zelf niet goed geuren beschrijven maar deze ruikt gewoon heel erg zomers naar appelsientjes en mandarijntjes ik vind ook ergens de geur van kokos terug maar dat weet ik dan weer niet helemaal zeker. Maar de geurd doet me erg denken aan een cocktail. Maar vraag me niet de welke, gewoon naar een lekkere frisse zomerse cocktail.

Ik ben heel erg blij dat ik voor deze geur gekozen heb. Hij past echt heel erg bij mij en heb hem dan ook bijna altijd in mijn tas zitten als standaard geur. Ik spray hem bijna heel de dag door op gewoon omdat ik zelf graag ruik!

2 Reacties to “Retropical eau de toilette”

  1. Eline augustus 20, 2013 bij 12:27 pm #

    Het lijkt me echt heel erg fijn!

  2. Undercover Unicorns augustus 20, 2013 bij 9:37 pm #

    De producten van Yves Rocher zijn meestal wel goed. Parfums daar heb ik wel nog nooit gekocht, maar deze lijkt me nu echt wel fijn! Helaas hier waarschijnlijk geen 50% korting 😦

Geef een reactie

