Angels on bare skin

20 Aug

DSCF2821

 

Het is ondertussen al een kleine twee maanden geleden dat ik dit product kocht en heb hem naar mijn mening lang genoeg gebruikt om er een goede en volledige review over te kunnen schrijven dus als jullie willen weten wat ik van vind van dit product dan moet je zeker verder lezen!

Zoals ik eerder al zei is het dus al een kleine twee maanden geleden dat ik deze kocht. Ik had echt nood aan een nieuw product voor mijn avondroutine. Ik gebruikte meestal gewoon een face wash van Essence maar die gebruikte ik eigenlijk in de ochtend en in de avond en dat vond ik gewoon niet fijn meer! Dus wou ik deze graag eens een kans geven. Omdat ik altijd eerst mijn make-up er afhaal met een reinigingsdoekje en dan daarna een face wash gebruikte raadde de verkoopster mij deze ook aan omdat ik een gevoelige en droge huid heb. Maar af en toe ook last heb van wijde poriën en onzuiverheden.

Deze face wash heeft een zachte en reinigende werking, maar wat ik ook super fijn vind aan dit product is dat hij ook zachte scrubdeeltjes heeft. Dat zijn eigenlijk de lavendelknopjes dat er in zitten, en dat zo ook de geur aan het product geeft.

Wat je juist moet doen om het product aan te brengen vind ik zelf een nadeel want het lukt me niet altijd even goed. je moet dus een klein beetje van het product nemen en mengen met water tot een pasta. Dat is vooral in het begin is het moeilijk omdat je niet juist weet hoeveel je moet nemen en hoeveel water je er bij moet mengen. Maar als je hem even in gebruik hebt gaat dat allemaal wel vlotter.

Qua gebruik vind ik hem echt super fijn het is echt een heel zacht product, verzorgt mij huid goed. Maar op mij heeft het ook een heel erg rustgevend effect door de lavandelgeur. Het is een heel erg zacht scrub die je echt wel elke dag kunt gebruiken dus dat is echt heel erg fijn vind ik zelf!

 

Eén reactie to “Angels on bare skin”

  1. ninavanboxtel augustus 20, 2013 bij 11:08 am #

    Goede review! Klinkt heel fijn!

    http://www.ohmyfashion.nl/

Geef een reactie

