Color extend sun waterwear

19 Aug

DSCF2499Ik heb deze week of was het al vorige week een artikel geschreven over een after-sun shampoo van Redken waar ik zeer tevreden over was. Nu heb ik van dezelfde lijn ook een haarproduct om je haar te beschermen tegen de zon willen jullie weten wat ik hier van vind, dat moet je zeker verder lezen!

De bedoeling van dit product is dus dat je het over je handdoek droge aanbrengt en dat het dan je haar zou gaan beschermen tegen de zon. Ik was er dus van overtuigd dat dit net zo goed zou gaan werken als de shampoo maar helaas is het niet gebeurd. Ik dacht dat mijn haar er dus ook zachter minder droog van zou gaan worden en dat was dus niet het geval. Maar haar werd juist droger van dit product en het voelde dus ook absoluut niet fijn aan ik vond het best wel jammer want het is best wel prijzig als je het koopt!

De geur van dit product beviel me heel erg dus vond ik het nog erger dat het niet werkte, wie wil er nu geen mooi glanzend haar dat lekker ruikt?? Maar helaas ….

De verpakking ziet er ook best cheap uit vind ik. De verpakking is blinkend en oranje, het is een tube en ja voor de rest kan je er niet veel over zeggen. Buiten dat ik het jammer vind dat deze voor mij niet werkte. Ik vond het echt heel erg jammer maar voor mij is dit product een no-go.

Als er iemand is die deze wel fijn vond laat het me zeker weten! Is er misschien iets dat ik fout doe ofzo… Ik weet het niet maar ik vond deze gedurende mijn vakantie echt niet fijn!

 

3 Reacties to “Color extend sun waterwear”

  1. Lieze augustus 19, 2013 bij 7:56 am #

    Inderdaad, de verpakking ziet er best goedkoop uit…

  2. Hafsah augustus 19, 2013 bij 10:58 am #

    Jammer dat hij tegenviel! Maar wat een leuke blog heb jij! Elkaar volgen? xx

  3. joycelysanne augustus 19, 2013 bij 11:29 am #

    balen dat het tegenvalt!

Geef een reactie

