Khôl & Contour 16h

17 Aug

DSCF2640Nog niet zo lang geleden ben ik echt helemaal verliefd geworden op het merk Bourjois! Je gaat nog veel artikel van dit merk zien voorbij komen! Ik hou van dit merk en echt waar mijn liefde is niet normaal ! Vandaag heb ik voor jullie een review over de khôl & contour 16h oogpotloodjes. Als je wilt weten wat ik er van vind lees dan zeker verder!

DSCF2642De khôl & contour potloodjes die ik heb zijn in verschillende kleuren. In het totaal heb ik er vier. Een kaki groene, een bronzige kleur, een turkooise en een paarse. Ik ben echt erg van van deze potloodjes omdat ze een gewoon natuurkleurige of grijs/zwarte ooglook helemaal kunnen opfleuren. Maar ze rocken je oog ook als je gewoon een beetje oogpotlood en mascara aan wilt! je kunt het wel horen ik ben fan!

DSCF2643Hier heb je de swatches, zoals je kunt zien zijn de kleuren heel erg mooit gepigmenteerd. Voor mij zijn deze oogpotloden meer droog dan crèmerig, en dat vind ik een dikke plus want crèmige oogpotloden die hangen na een uurtje al op m’n wangen en dat vind ik maar niets. Bij mij blijven deze echt de hele dag mooi op hun plek en dat is wat ik graag heb !

De eerste kleur van links naar rechts is de kaki groene kleur genaamd, 84 Kaki Insolent.

De tweede kleur is de bronzige kleur genaamd, 83 Bronze Pétillant.

De derde kleur is de turkooise kleur genaamd, 85 Bleu Espiègle.

De vierde en laatste kleur is de paarse kleur genaamd, 86 Violet Malicieux.

De potloodjes kan je vinden bij de drogist.

 

 

 

 

3 Reacties to “Khôl & Contour 16h”

  1. Eline augustus 17, 2013 bij 10:25 am #

    Mooie kleurtjes!

  2. Anna Jirina augustus 18, 2013 bij 4:08 pm #

    Wauw, mooie kleurtjes! X

  3. Sanne augustus 18, 2013 bij 6:47 pm #

    Hele leuke kleurtjes (:

Geef een reactie

