Eye makeup remover Fabuleux

16 Aug

DSCF2664Vlak voor de zomer vakantie begon kwam het merk Bourjois uit met een aantal leuke producten voor op vakantie. Het waren allemaal mini’s ik vond het super leuk en super schattig en ontving ook een pakketje met een aantal leuke goodie’s! Eén van die goodie’s was deze kleine oogmake-up remover genaamd, eye makeup remover fabuleux. Wil je weten wat ik er van vind, lees dan zeker verder! 

Er staat duidelijk op het flesje non oily, dus dat was voor mij al een goed begin. Als ik echt een eye makeup remover gebruik waar olie in zit dat krijg ik meteen zo’n waas voor mijn ogen en dat vind ik als eerste echt verschrikkelijk. Maar ook dat vette laagje achteraf staat me niet aan!

Dat is bij deze dus absoluut niet ! Ik heb hem vooral gebruikt als we in de auto zaten om mascara weg te halen als ik wou slapen. Dat werkte echt heel erg fijn en snel. Dat verbaasde me eigenlijk ook, want ik draag eigenlijk altijd waterproof oogmake-up omdat ik nogal vette oogleden heb en anders hangt mijn mascara en oogpotlood binnen het uur tot op mijn wangen.

Hij werkt heel erg fijn en heel erg snel, ik had geen last van een waasje voor mijn ogen dus dat was voor mij ook een echt pluspunt! Maar wat ik ook zo geweldig vond is dat er zo goed als geen geur aan dit product zit. Want als je zoals ik m’n makeup er in de auto afhaalde en er zaten nog andere mensen bij zou dat heel erg onaangenaam geweest zijn voor mijn mede-reizigers.

Voor mij is dit kleine flesje een dikke aanrader, ik heb nog nog reinigingsproducten van Bourjois gehad. Misschien toch maar eens naar uitkijken dan !

 

 

 

Eén reactie to “Eye makeup remover Fabuleux”

  1. Eline augustus 16, 2013 bij 7:27 am #

    Klinkt als een goed product!

Geef een reactie

