Me, myself and i #21

14 Aug

Het is best al weer even geleden dat er een echte me, myself and i is online gekomen. Maar omdat ik de draad weer oppik is dat een gemakkelijk en leuk artikel dat ik graag schrijf en het is woensdag natuurlijk!

Ik heb het misschien niet gezegd in mijn grote update ! Maar ik ga gewoon weer bloggen zoals ik dat vroeger deed, dus de planning zoals ik ze vroeger gemaakt had blijft nog steeds het zelfde.

Maandag een my daily life, dinsdag een artikel, woensdag een me, myself and i. Donderdag een enjoy this, vrijdag een review, zaterdag een filmpje en zondag een outfit, een nail of the day, of een tag. Dat is niet zo ingewikkeld maar ik ga ook proberen om af en toe twee artikels online te laten komen maar dat zie ik dan nog wel. Ik ga nu gewoon terug proberen om elke dag een artikel te plaatsen, en als dat al lukt zal ik al heel erg blij zijn ook gewoon omdat ik het nu heel erg druk heb met mijn werk. Maar woensdag heb ik dus elke dag vrij en donderdag heb ik ook vrij deze week omdat het hier in België moederkesdag is en dan zal ik mijn mama maar is goed in de bloemekes zetten he!

Maar vandaag, eigenlijk morgen want het is dinsdagavond, ga ik mijn nagels laten doen ( acrylnagels) en ik ga winkelen met mijn vriendje voor moederkesdag maar ook gewoon voor mezelf omdat de nieuwe Catrice producten blijkbaar al in de schabben liggen en dat wil ik natuurlijk niet missen…

Voor de rest heb ik dus ook de uitslag gekregen van mijn bloed testen die ik heb laten doen van wegen mijn flauw vallen… Ben je hier nog niet van op de hoogte bekijk dan zeker de update die ik een week geleden online gezet heb… Daar staat alles duidelijk uitgelegd, maar er is gewoon uitgekomen dat mijn suikergehalte vaak te laag is en mijn bloeddruk ook. Dus moet ik gewoon genoeg suiker binnen nemen en rustig aan doen dus niet te wild… Want anders daalt of stijgt mijn bloeddruk en val ik dus flauw. Voor de rest niets ernstig.

Diegene die mij al langer volgen weten dat ik al een hele tijd sukkel met mijn gewicht, ik ben altijd heel erg onzeker over mezelf. Maar na dat ik van vakantie terug ben gekomen kon ik in het begin niets meer eten maar daarvoor moet je ook even terug gaan naar die ene update! Maar nadat ik naar de dokter geweest was en heel dat verhaal. Ben ik dus terug gezond gaan eten, en er is ondertussen van voor ik op vakantie vertrok tot nu 7 kg af! Ik ben super blij en jawel mijn kleding word steeds groter! Ik gewoon door met gezond eten, één omdat ik het gewoon super lekker is en twee omdat het goed is voor mezelf en ik mis de zoetigheden ook helemaal niet!

Ik ben super blij dat alles nu weer beter gaat met mij en dat ik me beter voel! Ik ben ook gewoon super blij dat ik weer kan gaan bloggen, alles gaat ook super met mij en mijn vriendje dus daar ben ik ook echt heel erg blij ! Mijn leven heeft echt een goede draai gekregen en ik kijk al uit naar de volgenden weken om in het kapsalon te gaan werken en om aan te blog te werken natuurlijk!

Hopelijk vonden jullie het leuk om nog eens wat van mijn persoonlijke leven te horen ! Ik vind het in ieder geval leuk om dit soort dingen met jullie te delen !

Hebben jullie nog speciale dingen gedaan of meegemaakt de afgelopen tijd ? Laat het me dan zeker weten, ik ben benieuwd!

Geef een reactie

