L’oréal Liss Keratine Lijn

13 Aug

DSCF2665

 

Volgens mij is het een beetje en trend aan het worden in de ‘haarwereld’. Producten die veel keratine bevatten om je haar extra verzorging te geven. Deze nieuwe lijn van L’oréal is speciaal ontwikkelt om je haar 4 dagen lang glad te houden. Alles jullie willen weten of deze voor mij echt werkt dan moet je zeker verder lezen! 

Deze lijn bestaat dus uit drie verschillende producten. Een shampoo, masker en een stylingcrème. Om eerlijk te zijn ben ik de stylingcrème ergens verloren op vakantie en die heb ik dus niet meer in mijn bezit.

Als eerst ga ik jullie vertellen wat ik vind van de verpakkingen van deze producten. De verpakkingen zijn de gewone basic verpakking van de producten van L’oréal. Maar natuurlijk zijn de kleuren en de details weer iets anders. Deze verpakking is lavendelkleurig, persoonlijk vind ik dat heel erg mooi, met een donderpaarse letterkleur. Maar zoals jullie kunnen zien heeft de verpakking ook zilvere detials. Dat staat heel erg mooi met de lavendelkleur. Het ziet er best mooi en schattig uit vind ik zelf.

DSCF2666

 

Als volgende is de shampoo aan de beurt. Die ben ik nu al een hele tijd aan het gebruiken in combinatie met een andere shampoo, maar daar komt ook nog een artikel over. Ook komt er in de loop van deze of volgende week nog een haarupdate aan ! Omdat er heel erg veel in mijn haarroutine veranderd is ! 

De shampoo zit dus in een flesje, dat vind ik zelf wel fijn voor in de douche. Dat staat ook het makkelijkst, flesjes vallen namelijk niet zo snel om als tubes. De werking van de shampoo vind ik best wel fijn, hij maakt mijn haar zacht maar om nu te zeggen dat hij mijn haar 4 dagen glad houd dat niet. Hij maakt mijn haar ook redelijk snel vet als ik mijn haar alleen met deze zou wassen dus dat is wel een minpunt!  Misschien voor mensen met erg droog haar is dit wel een fijne shampoo.

DSCF2667

Het masker daarin tegen vind ik veel fijner als de shampoo, hij maakt mijn haar heel erg zacht en voelt ook heel aangenaam aan, hij voed mijn haar en legt er dus geen filmpje rond zodat het sneller vet word. Ik heb deze al in combinatie gebruikt met andere shampoo’s en dat beviel heel erg! Dus dat is wel echt een dikke YES voor mij !

De geur van deze producten is heel erg lekker en het ruikt ook echt heel erg voedend. Dat hebben de meeste kappersproducten wel , maar deze vind ik eigenlijk heel erg lekker ruiken! Dus dat is echt een pluspunt, maar naar mijn mening vind ik het alleen heel erg jammer dat de shampoo mijn  haar vet maakt. Maar het masker zou ik zp weer opnieuw kopen! 

Deze producten zijn te verkrijgen bij de L’oréal-kappers.

 

Geef een reactie

