Kneipp amandelmelk – amandelolie

11 Aug

Zoals velen wel weten komt het merk Kneipp regelmatig uit met nieuwe producten! Een tijdje geleden was het weer zo ver en kwamen ze uit met vier nieuwe producten! Ik heb ze getest en ga jullie nu de eerste twee producten laten zien. Maar natuurlijk vertel ik jullie ook mijn uiterst eerlijke mening!

DSCF2611

Zoals altijd  zien de flacons er heel erg mooi uit, niet met teveel poespas. Gewoon mooi en simpel, maar je ziet vooral ook wat je koopt. Het is heel erg duidelijk wat je koopt en dat vind ik heel erg fijn. Ook kunnen de foto’s van de ingrediënten niet ontbreken en dat vind echt wel mooi aan de flacons van Kneipp.

 

DSCF2612

Ik vind de douche gels van Kneipp altijd wel fijn. Dit is geen douchegel dit is een douchecrème had ik eerder eigenlijk nog nooit echt gebruikt. Dus hier was ik wel heel erg benieuwd naar. Het zou veel zachter gaan aanvoelen dan een douche gel.

En dat is ook het doel van de producten. Hydraterend & extra zacht, of toch dat is wat er op de flacon staat.

Toen ik de douchecrème voor het eerst ging gebruiken was ik echt verbaast. Het voelde echt of je gewoon veel te veel body lotion op aan het smeren was. Het was en is een fijn gevoel, en inderdaad deze douchecrème is heel erg hydraterend. Ik persoonlijk vind het heel erg jammer dat deze zo moeilijk afspoelt. Ik heb het idee dat hij niet goed oplost met water. Dat is voor mij eigenlijk het enige nadeel!

DSCF2613

Dan hebben we natuurlijk ook nog de badcrème. Het is een speciale crème die je in bad laat lopen. Bij mij creeërde hij niet echt bubbels, ik weet niet of dat bij ander wel is. Wel een beetje schuim, maar absoluut niet overdreven!

Ik vond het heel erg raar, als ik in bad stapte toen deze al in het water zat. Voelde het water echt aan als zijde. Dat had ik ook niet verwacht, maar het bevalt echt heel erg goed eigenlijk! Na dat ik uit bad kwam was mijn huid net als bij de douchecrème erg zacht en gehydrateerd.

Natuurlijk mag ik iets belangrijk niet vergeten, DE GEUR. Net zoals bij alle andere producten van Kneipp is de geur heel erg natuurlijk. Ik heb meer het idee dat ik door een vers bloemen veld loop maar natuurlijk zit er toch iets spicy in en dat maakt het weer speciaal natuurlijk! Ik vind de geur echt geweldig maar dat hangt natuurlijk ook van je persoonlijk smaak af!

Voor de moedertjes onder ons ! Er zit namelijk een ingrediënt in deze producten genaamd bitrex. Dat zou heel erg bitter smaken zo dat het kinderen deze niet zouden is slikken als ze dan toch de fles te pakken zouden krijgen!

De douchecrème kan je krijgen voor €5.49

De badcrème kan je krijgen voor €9.49

Beide zijn deze te verkrijgen bij de drogist.

2 Reacties to “Kneipp amandelmelk – amandelolie”

  1. Eline augustus 13, 2013 bij 12:50 pm #

    Lijkt me heel erg lekker!

  2. poweredbyflowers augustus 17, 2013 bij 3:34 pm #

    Ik heb de douchecreme, i love it!

Geef een reactie

