Alle gedachten in een blogpost???

10 Aug

Ik weet dat het vandaag zaterdag is en dat er eigenlijk een filmpje online zou moeten komen maar helaas! Vandaag dus nog geen filmpje … Sorry daarvoor.

Ik doe erg mijn best om alles terug op zijn pootjes te krijgen… Maar er is zoveel gebeurd en zoveel gezegd en gedaan dat ik ook een beetje van de kaart was maar ik wilde deze kleine ik praat lekker tegen mezelf toch met jullie delen !

Ik noem het voor vandaag alle gedachten in een blogpost???  Ik ben de laatste tijd ook een beetje onzeker en was na mijn vakantie wel een beetje aan gekomen dus ik ben weer helemaa goed op mijn eten aan het letten en het gaat eigenlijk hartstikke goed want ben al bijna 5 kg afgevallen sinds ik terug ben…

Natuurlijk is dat ook wel een beetje de schuld van mijn probleempjes die ik gehad heb met mijn gezondheid maar die zijn tot nu toe helemaal onder controle…

Ik moet wel veel gaan werken deze maand. Maar who cares?  I really want the money and I LOVEEE LOVEEE LOVEEEEEEEE my job ! 

Ik hou van mij vriendje en hij is echt de liefste van de wereld ! Hij steunt mij echt zo goed in alles ! En eerlijk zonder hem zou ik nooit zo door zetten als ik nu kan door zetten! Maar zoals ze zeggen achter elke sterke vrouw staat een sterke man!

Ik wil echt terug elke dag gaan bloggen want ik hou van bloggen! Bloggen is een deel van mijn leven dat ik nooit meer kwijt wil!

Ook ga ik proberen deze maand in orde te krijgen dat ik EINDELIJK een echte .BE site kan opstarten… Ik weet dat er nog veel werk in zal kruipen maar ik wil het echt heel erg graag en ik kijk er ook heel erg naar uit ! 😀

Sorry voor deze gekke blogpost maar dit waren even mijn gedachten die er uit moesten ! Misschien vonden jullie dit wel leuk, laat het me dan zeker weten!

Geef een reactie

