Redken color extend sun

9 Aug

DSCF2500Als je mij al iets langer volgt dan weet je zeker en vast dat ik de hele maand Juli op vakantie ben geweest. Eén omdat er weinig artikels online zijn geweest, maar natuurlijk ook omdat ik het jullie verteld heb! Maar over mijn vakantie wil ik jullie later graag meer vertellen. Maar ik ben nog steeds een beautyblog dus wou ik graag terug starten met een review van een product dat ik zo goed als elke dag gebruikt heb op vakantie.

Als je op vakantie gaat naar een warm land waar de zon veel schijnt en waar je veel buiten zal gaan zijn moet je je lichaam beschermen met een hoge factor. Ik bescherm mijn haar ook met een factor. Maar nadat je in de zon bent geweest smeer je jezelf ook nog eens in met een voedende crème, maar meestal toch met after-sun.  Wel ik heb dit jaar een after-sun shampoo gebruikt van redken voor mijn haar. Ik vond het iets speciaal en had het zelf nog nooit gezien! Natuurlijk wil ik deze graag met jullie delen want eigenlijk vind ik hem best wel ! En om eerlijk te zijn vond mijn vriendje hem ook wel lekker om te gebruiken…

Deze shampoo zou je haar dus goed gaan verzorgen nadat je je dag hebt doorgebracht in de zon. Iedereen weet dat je erg droog word van de zon. Je haar word beschadigd en al die zaken. Met andere woorden, je moet je haardos dus ook goed gaan verzorgen. Ik gebruik eigenlijk ook altijd een product voor ik in de  zon ga. Dus eigenlijk een zonnecrème voor je haren, en eerlijk gezegd werkt dat best wel fijn! Je haar word dan sowieso al minder beschadigd en dat voelt ook wel fijn.  Als je je haar beschermt tegen de zon kun je ook vrij zeker zijn dat je haar kleur minder snel zal gaan verlichten. Dat vinden sommige mensen echt heel erg, vooral mensen die hun haar kleuren vinden dat lastig.

DSCF2502

Ik heb er echt van genoten om deze shampoo te gebruiken. Mijn haar voelde na één maal wassen echt al heerlijk zacht aan. Ik hoefde gewoon geen conditioner aan te brengen. Mijn haar voelde al zacht genoeg aan, maar natuurlijk gebruikte ik na de douche altijd nog wel een voedend serum of een voedende haar olie. Gewoon omdat mijn krullen dan nog iets soepeler zouden gaan vallen.

Ik vond de geur en de substantie ook echt heel erg fijn. De geur is eigenlijk waarom mijn vriend hem is gaan gebruiken. Hij kwam binnen in de badkamer toen ik aan het douchen was en hij rook het en toen is hij hem ook maar mee gaan gebruiken gewoon voor de geur. Maar hij vond het best wel fijn omdat ook zijn haren hier zachter en glanzender van werden.

De substantie was voor mij ook echt een superplus! Het was echt een heel erg zachte crèmige substantie. Als je je haar hier mee begon te wassen voelde je ook je haar gewoon zachter worden en het schuim was ook zo zacht en aangenaam. Eigenlijk een beetje speciaal en moeilijk te verwoorden dat gevoel.

Maar voor mij is het een echt top product geweest op vakantie!

Gebruiken jullie speciale producten in de zomer om jullie haardos te verzorgen en te beschermen?

Geef een reactie

