Update.

6 Aug

Ik vind het echt heel erg lastig om op deze moment gewoon een blogpost te schrijven! Ik weet dat het erg lang geleden is dat ik weer iets gepost heb. Maar op deze moment gaat het eigenlijk helemaal niet zo goed met mij. Ik ben nu twee weken terug van vakantie en ben vlak nadat ik terug gekomen was beginnen werken. Dat was heel erg zwaar voor mij, en aangezien mijn vriendje niet thuis was sprak ik in de avond af met vriendinnen om leuke dingen te doen zodat ik mijn gedachten kon verzetten. Ik was nooit thuis dus geen tijd om te bloggen.

Toen mijn vriendje terug thuis kwam was hij mijn prioriteit, en heb ik dus gewoon veel tijd gestoken in hem. Maar natuurlijk moest ik ook gewoon de hele dag werken. Dus in de avond was  ik bij mijn vriendje of hij bij mij. Dus dan had ik ook geen tijd om te bloggen.

Maar afgelopen zondag is er iets gebeurd wat misschien wel een hele boel hard zou kunnen gaan veranderen. Al sinds ik terug kwam van vakantie had ik heel erg veel moeite met eten. Heel erg raar maar ik kreeg gewoon geen hap binnen waardoor ik 5KG!!! afgevallen was in één week tijd. Maar ik had uiteindelijk het gevoel dat het weer iets beter ging. Maar dus afgelopen zondag ging in naar de stad om iets te drinken met mijn beste vriendin en daarna iets te gaan eten met mijn vriendje.

Jammer maar helaas is iets gaan eten met mijn vriendje er niet meer van gekomen want ik ben flauwgevallen. Gelukkig was mijn lieve vriend er om mij op te vangen, maar ik ben wel met mijn hoofd tegen een fiets gevallen waardoor ik wel erge hoofdpijn heb en had. Maandag, gisteren dus, moest ik gewoon aan het werk in het kapsalon. Ik had een lichte verhoging in koorts 37,7°C dus dat viel best wel mee.

Hoe langer ik aan het werk was, hoe slechter ik me voelde. Ik ben op mijn werk uiteindelijk twee keer flauwgevallen. Toen kwam er van maandag op dinsdag nacht nog braken en hogere koorts bij. Vandaag, dinsdag ben ik naar de dokter geweest om dat ik nog steeds niet kon eten.

Mijn suikerspiegel is veel te laag, en ik heb bloed moeten laten afnemen. Donderdag weet ik de uitslag, maar omdat ik toen ik zondag de eerste keer flauwviel stuiptrekkingen had, is de kans er dat ik epilepsie of hyperventilatie heb.

Ik dacht dat het wel nodig was om jullie even te vertellen wat er gaande is. Ik hoop dat jullie het begrijpen. Maar ik ben op deze moment nog heel erg zwak en heel erg moe. Ik moet ook zoveel mogelijk eten en natuurlijk heel erg veel drinken! Als ik donderdag iets meer weet. Dan weten jullie het ook! Ik ben woensdag en donderdag nog thuis, dus als mijn hoofdpijn beter is denk ik er zeker en vast aan om te gaan bloggen!

Geef een reactie

