jumbo eyeliner pen

10 Jul

Iedereen is altijd zo gedreven over eyeliner pennen en ik snap het gewoon niet! Ligt het aan hoe ik het gebruik of wat is het? Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd maar voor mij werkt het gewoon helemaal niet !

DSCF2580

Toen de nieuwe collectie van Essence dan eindelijk uitkwam moest ik er gewoon weer eens één proberen. Iedereen was er zo erg over te spreken en ik moest en zou het voor de laatste keer proberen. Als deze niet zou gaan werken dan stopte mijn zoektocht naar een goede eyeliner pen. En mijn zoektocht is dan ook dergelijk gestopt.

Ik vind het zo jammer, echt iedereen had het over deze eyeliners maar voor mij werkt het gewoon helemaal niet! Geef mij maar een gewone of een gel eyeliner.

DSCF2581

De eyeliner heeft een dikke punt en de verpakking is klein dik en ligt best makkelijk in de hand. Het is net of je een stift vast hebt om mee te gaan tekenen. Maar bij mij is er iets mis gelopen in de verpakking want het zwarte dopje komt eraf maar er blijft een doorschijnende huls rond mijn stift zitten die je er heel erg moeilijk of krijgt. Dat was voor mij al en minpunt.

DSCF2582Toen ik het product op mijn hand begon uit te testte was ik echt sterk onder de indruk, je kon er dikke en dunne lijnen mee trekken en de punt was goed beweegbaar maar ook weer niet te soepel. Het leek me echt een heel erg fijn product. De kleur was diep zwart en alles zat me echt goed mee! Maar toen ik hem op mijn ogen ging gebruiken kwam er een waterige zwarte kleur vanaf ik kon er geen mooie lijnen meer mee trekken de punt voelde heel erg raar aan om mijn huid. Ik vond het gewoon helemaal niet meer fijn. De kleur was ook niet zwart, het was gewoon zo waterig dat het grijs werd en je er gewoon door kon kijken. Heel erg jammer.

Voor vele mensen werkt hij heel erg goed, voor mij helaas niet… Dit is mijn persoonlijke mening. Maar ik hou het toch maar bij de gewone of gel eyeliner!

 

Geef een reactie

