Studio Silk & Gloss krullenspray

8 Jul

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Als jullie mij nieuwe haarupdate gelezen hebben zullen jullie dus ook gelezen hebben dat ik een aantal producten zou gaan reviewen die ik gebruik voor mijn krullen in vorm te brengen. Ik kocht deze twee weken geleden en ik kan jullie zeggen dat het een serieuze tegenvaller is. Dus een product dat ik niet fijn vond. Voor meer uitleg moet je zeker en vast verder lezen!

DSCF2661

Het is dus een krullenspray van L’oréal. Normaal vind ik de producten altijd heel erg goed en fijn werken. Dus ik dacht in deze heb ik dus wel vertrouwen. Er staat op het flesje  met micro zijdevezels, laat glanzen en een zijdezacht gevoel. Geeft definitie aan het haar en het is anti-pluis voor 24 uur.

Toen ik het op mijn haar sprayde rook het heel erg lekker en het ruik eerlijk gezegd ook wel verzorgend en alles. Dus het gaf me echt een heel erg goede eerste indruk. Dus mijn verwachtingen lagen eigenlijk best hoog! Maar hoe meer mijn haar opdroogde hoe erger mijn haar echt breekbaar en gewoon super droog aan voelde. Helemaal niet fijn dus. Op een gegeven moment kwamen er ook harde stukjes voor in mijn haar en mijn haar was alles behalve zijde-zacht. het voelde voor mij eerder aan of ik een mousse in mijn haar had aangebracht. Dat vond ik echt verschrikkelijk !

Mijn haar voelde net zo aan of ik had er een hele fles haarlak in gespoten. Ik vond het echt een hel. Heel erg droog en helemaal niet glanzend maar eerder dof. Dus dat was voor mij echt een grote fail van de L’oréal studio lijn!

Heel erg jammer, want ik had echt graag gewild dat hij werkte! Hij is te koop bij kruidvat voor ongeveer €5

Geef een reactie

