Video

Favoriete serie : The Vampire Diaries #1

7 Jul

De afgelopen tijd heb ik veel thuis gezeten en heb ik voor veel niets kunnen doen. Daar werd ik persoon helemaal zot van en dan zoek ik me interessante bezigheden. Aangezien het geen mooi weer was lag ik heel de dag op mijn bed omdat ik heel moe was van mijn pijnstillers, maar ik verveelde me dood. Had ik samen met mijn vriend een kleine constructie gebouwd om mijn computerscherm op te zetten en dan bekeek ik heel de dag door één serie. THE VAMPIRE DIARIES.

Het is één van de meest geweldige series ooit. Er zit een goed verhaal achter, het kan misschien niet in het echt gebeuren maar toch ik vind het echt geweldig. En trouwens stephan is HOOOOOOOT! 😀

Ik vind het een super aanrader, heb je deze serie nog niet bekeken neem daar den zeker even de tijd voor, het is je tijd zeker en vast waard!

Geef een reactie

