Haarupdate #5

6 Jul

Het is al een hele poos geleden dat ik nog eens een haarupdate gemaakt heb, maar nu is het toch maar weer eens tijd voor een update!

Mijn haar is er een hele tijd heel erg slecht aan toe geweest. Maar ik moest dus gewoon mijn puntjes laten bij knippen en alles was weer tip top in orde. Maar ook zoals vele onder jullie weten waren mijn haren blond en had ik ze een soort van rood bruinig gekleurd. Maar nu heb ik er sinds vorige week weer lokjes in laten trekken, zodat ik terug wat lichter ben van kleur. Nu op deze moment ben ik nog wel heel erg koper, dus rossig eigenlijk. Maar dat staat me ook wel en het stoort me absoluut niet. Ook omdat ik weet dat de zon mijn haar erg afbleekt en dat het dan ook weer wat lichter word.

Als dit artikel online komt ben ik waarschijnlijk al op vakantie en dan gebruik ik natuurlijk ook aan gepaste zonneproducten voor mijn haar. Jullie hebben vast en zeker mijn artikel over UV – bescherming al wel gelezen. Maar het is dus ook belangrijk om je haar goed te beschermen voor en na de zon. Over de producten die ik gebruik voor mijn haar te beschermen en de producten die ik ga testte daar komen allemaal nog aparte, uitgebreide reviews over in de tijd dat ik op vakantie ga. Dus JAAA er word geblogd, ook al ga ik op vakantie, de laptop gaat gewoon rustig met me mee!

Mijn haar heeft ook een keratine kuur gehad, dat heeft mijn haar heel erg opgeleefd. Maar wat ook heel erg veel doet is dat ik mijn haar de afgelopen tijd niet meer hebben kunnen brushen of stylen, dat is dan weer door het elleboog-probleem. Maar ik heb van mezelf eigenlijk een heel erg mooie slag in mijn haar maar die laat ik normaal niet echt zien. Nu heb ik een aantal producten gekocht om een mooie slag in je haar te accentueren en om het allemaal iets steviger te maken. Maar ook daar over komen nog uitgebreidere en aparte artikels over.

Hebben jullie speciale dingen met jullie haar gedaan de afgelopen tijd? Ik ben het op deze moment ook wel aan het laten groeien, en jullie ?

Geef een reactie

