Vakantie!

2 Jul

Jeej, het is dan eindelijk zo ver. De vakantie hier in België is officieel gestart. Bij mij is hij niet zo goed van start gegaan als jullie mijn vorgie artikel gelezen hebben, dan hebben jullie gezien dat ik gevallen ben en dat ik enorm veel last hem van mijn arm. Ik heb een scheur in mijn elleboog gewricht en er zit ook vocht tussen mijn gewrichten. Wat houd dat in…? 6 weken helemaal niet doen. Dus ik kon in het begin gewoon mijn hand en mijn arm niet bewegen. Toen ik het vorige artikel typte deed ik het echt nog met één hand en dat heeft echt ontzettend lang geduurd.

Inmiddels gaat het al een stuk beter. Ik heb nog steeds heel erg veel pijn en draag nog steeds een hangverband als een soort van pijnstiller. Ook neem in de nodige pijnstillers in. Heel erg jammer want ik zou normaal nog tot vandaag werrken in het kapsalon. Maar dat heb ik dus al drie weken niet meer kunnen doen wegens de val… Heel erg frustrerend, ik wou echt niet stil zitten de laatste weken voor ik op vakantie vertrok. Maar ik ben dus ook gewoon thuis moeten blijven van school omdat ik gewoon helemaal niets kon…

Nu gaat het dus al iets beter met mijn arm. Ik kan hem al beter bewegen en ik typ dit artikel dus ook met twee handen. Gaat een stuk sneller als met één hand. Maar natuurlijk gaat het niet zo snel als dat ik anders kan typen. Als ik iets doe dan gaat het ook allemaal iets trager. Ik kan mijn arm al wel bewegen maar echt iets oppakken of grijpen, duwen of trekken dat gaat allemaal niet. Dat is nog te belastend. Maar ik ben zelf wel blij dat ik al iets meer kan doen. Het is nu wel belangrijk dat ik mijn arm voldoende laat rusten maar ook voldoende in beweging houd. Ik moet dus een evenwicht zoeken tussen de twee zodat mijn elleboog goed kan genezen.

Ik vertrek donderdag op vakantie, heel erg leuk we gaan heel erg veel leuke dingen doen maar daar ga ik nu dus nog niets over verklappen. Als ik ginder ben en ik heb mooie foto’s en dat soort zaken ga ik jullie zeker om de twee of om de drie dagen een uitgebreide update geven! Ik kan jullie wel zeggen dat ik met mijn allerliefste vriend op reis ga, en dat we allebei heel erg uit zijn op een erg relaxte vakantie SAMEN.

Voor de rest zijn er niet echt vakantie plannen, maar ik ga wel bijna elke dag werken in het kapsalon waar ik werk. Ik heb het er heel erg naar mijn zin dus da’s een grote plus.

Wat zijn jullie plannen voor de vakantie?

Geef een reactie

