Me, myself and i #20

28 Jun

WOW, long time no see. Echt het spijt me zo erg. Alles gaat echt heel erg moeizaam in mijn leven. of dat gevoel heb ik toch. Het lijkt wel of ik geboren ben voor het ongeluk. Was ik eindelijk helemaal klaar met de voorbereidingen voor nieuwe artikels te maken. Val ik toch wel grandioos hard op m’n bek. Wat blijkt is dat mijn gewrichtskapsel gescheurd is en dat  ik vocht tussen mijn gewrichten heb. Heel erg zielig voor mezelf, kan ik niet gaan werken op mijn weekend en vakantie werk. Kan ik niet of toch amper bloggen, zit  ik hier lekker te typen met één hand, en ik kan je zeggen, dat gaat niet zo lekker als dat het zou moeten gaan. Ik vind het echt heel erg vervelend dat ik jullie al zo lang niet meer gesproken heb.  Ik moet vandaag om 10  uur op school zijn voor een kleine proclamatie. Nee ik ben niet afgestudeerd, maar bij ons op school heeft iedereen een proclamatie, en je krijgt dan eigenlijk gewoon te horen of je geslaagd bent in dat jaar of niet. Ik weet persoonlijk al dat ik geslaagd ben, dus ik ben echt super blij! Ik wist eigenlijk al dat ik er door zou zijn. Ik heb me echt heel erg goed ingezet dit schooljaar, en dat dus weer met een heel erg goed resultaat. 

Nadat ik van school kom ga ik dus proberen goed vooruit te gaan schrijven want ik vertrek donderdag op vakantie voor een kleine maand, en ik ga toch proberen om elke dag een artikel online te krijgen. Ik weet niet of ik overal wifi heb. Maar ik houd jullie zeker en vast goed op de hoogte en er zullen ook shoplog’s en dat soort dingen online komen. Ik hoop dat jullie dat leuk gaan vinden! 

Ik ben in ieder geval blij dat ik even iets heb kunnen schrijven voor jullie, ook al heeft het een eeuwigheid geduurd. Ik hoop dat er morgen toch wel wat artikeltjes door mijn vingers vloeien! 

Geef een reactie

