Me, myself and i#19

13 Mei

Long time no see… Het spijt me echt heel erg dat ik de afgelopen dagen niets gepost heb, maar ik heb zoals eerder gezegd heel veel last van mijn rug en nek waardoor  ik niet lang rechtop kan zitten.

Toen het dan uit eindelijk een beetje beter ging werd donderdag een beetje slap, dat werd een griepje en daar zit in dus nu nog steeds mee, nu is het voor mij zondag avond en loop ik nog steeds rond met enorme oorpijn een 38 graden koorts.. Ik voel me nog steeds heel erg slap, en ik weet niet of ik morgen naar school kan gaan.

Zaterdag moest ik dus voor de eerste keer gaan werken in een kapsalon, ik was ziek, dus had ik goed wat pijnstillers en koortsremmers bij me  en ben ik toch gaan werken. Ik vind het een leuke plaats om te werken met heel erg leuke mensen dus dat is een dikke plus, maar in de avond heb ik  gegeten en gewoon in de zetel gedoken met mijn dekens en kussens en samen met mijn mama dirty dancing gekeken, maar vooral geslapen.

Zondag (vandaag) is mijn lieve vriendje heel de dag voor mij komen zorgen, heeft hij voor mij scampi’s gemaakt, en heeft hij me mijn laptopje gebracht zodat ik nu even kan schrijven voor de site. Nu zit ik dus te schrijven en tv te kijken.

Maar binnen een klein uurtje ga ik gewoon mijn bed in, en gewoon goed uitrusten.

 

Geef een reactie

