Nail of the day #3 – Absolute blue

1 Mei

Later als normaal komt deze nail of the day online. Maar hij komt er dus nog, maar gewoon een ietsje later. Vandaag ga ik jullie toch één van mijn favoriete nagellakjes zien. Ik ben de laatste tijd helemaal into de pastel kleuren. Deze kleur, namelijk, absolute blue, vind ik eerder een lavender kleur dan een blauwe kleur. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.  Hier onder zien jullie de foto’s, laat me weten of jullie het eerder een blauwe of eerder een lavender kleurtje vinden!

DSCF2603 DSCF2604

2 Reacties to “Nail of the day #3 – Absolute blue”

  1. Katoo (@KtooVT) mei 1, 2013 bij 5:52 am #

    Van welk merk is deze nagellak?

Geef een reactie

