Shea butter ultra rich hand cream

30 Apr

Sinds mijn stage had ik weer heel erg veel last van heel erg uitgedroogde handen. Ik had echt iets meer nodig als een goedkope handcrème. Ik heb de laatste tijd al heel erg veel goede dingen gelezen over de handcrèmes van l’Occitane. Daarom ben ik naar de winkel getrokken en heb de verkoopster daar om wat meer informatie te vragen. Ik werd vanaf de eerste moment dat ik in de winkel binnen stapte. Ik vertelde over mijn probleem, heel erg uitgedroogde huid en last van eczeem. De vrouw bekeek mijn handen, en vertelde mij over de shea butter ultra rich hand cream, maar ze liet me eerst men handen scrubben met een scrub van dezelfde lijn. Mijn handen waren al een heel stuk zachter. Toen ik de handcrème aanbracht, was dat een wereld van verschil.

DSCF2576

 

Ik ben deze crème beginnen gebruiken in de tijd van mijn stage toen ik last had van eczeem. Mijn eczeem was binnen de drie dagen helemaal verdwenen. Ik was er helemaal van onder de  indruk, omdat ik zoveel crèmes al geprobeerd heb ook van de apotheker zelf. Niets hielp me en dit gebruik ik dan een paar dagen en ik ben er volledig van verlost. Dat is me pas een ontdekking. Ik ben hier echt heel erg blij mee.

Ik gebruik de handcrème nu nog steeds elke dag een paar keer en ik heb dus echt geen last van meer van droge handen en ook niet meer van  gescheurde nagelriemen. Ik ben echt heel erg blij met deze handcrème.

Het jammere is dat hij wel vrij prijzig is, voor een grote tube die ik heb betaal je €19,95.

Geef een reactie

