Me,myself and i #17

30 Apr

Het is weer een paar dagen stil geweest op Mariebeauty. Jammer maar helaas, had ik het druk. Het begon met dat ik donderdag de eerste keer rijles kreeg en dat mijn vriend erg ziek was en ik dus geen tijd meer had om voor vrijdag een me, myself and i te maken. Toen was er ook geen tijd meer voor een filmpje of voor een artikel voor zondag en maandag, omdat mijn vriendje ziek was. En hij heeft zondag ook nog een ongelukje gehad. Maar daar later meer over.

In de loop van deze week komen er dus bijna elke dag meerdere artikelen online. Zodat de artikels die normaal vorige week online komen, deze week nog online komen. Daar zit dus nog een filmpje en een nail of the day in. Ik vind het jammer dat ze niet op de afgesproken dag online gekomen zijn. Maar het werd me gewoon allemaal iets te druk.

Ik ben dus donderdag voor de eerste keer met de auto gaan rijden . Dat vond ik echt zooooo spannend, maar dat was stress en spanning voor niets. Ik vond het echt heel erg leuk. Ik ben dan ook geen enkele keer stil gevallen, en na één uur en half oefenen op een afgelegen terrein ben ik gewoon lekker op de openbare weg gaan rijden. En het ging me best goed  af moet ik zeggen! Nu moet ik volgende donderdag weer terug gaan rijden, ik kijk er erg naar uit!

Vrijdag heb ik de haren van mijn vriend zijn mama eens goed onderhanden genomen op school. Ik moet op school veel modellen mee nemen , voor op te oefenen. De mama van mijn vriend wou ook eens komen, dus vrijdag was het zo ver. Ik heb veel punten gekregen voor mijn werk, en uiteindelijk heeft zij ook veel complimenten gekregen. Dat doet me goed om te horen!

Zaterdag ben ik een proefdag gaan draaien in een kapsalon, ik hoop dat ik het werk krijg, ze gaan me in de loop  van de week bellen, dus dat is ook weer iets leuk om naar uit te kijken.

Zondag is er in de avond een klein ongelukje gebeurd met mijn lieve vriend. Hij is ergens verkeerd gestapt, en heeft daarbij zijn gewrichtsbanden gescheurd. Dat arme ding kan gewoon niet meer wandelen of recht staan op zijn voet. Hij loop nu dus op krukken.

Vandaag (maandag) ben ik al de hele dag naar school geweest, en heb de tijd ook al een beetje doorgebracht bij mijn vriend, hij was namelijk thuis gebleven van school. Hij heeft ongelofelijk veel pijn. Dus ben ik de lieve vriendin die hem goed in de watten gaat leggen met allerlei lekkers!

Dinsdag ga ik terug van blonde haren naar bruin/rode haren. Daar komen misschien nog wel foto’s van.

Wat hebben jullie de afgelopen week uitgespookt?

Geef een reactie

