Twilight

26 Apr

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn vriend een pakket van Lush, daar zaten een heleboel leuke dingen maar dus ook een bruisbal, namelijk Twilight. Ik had zelf al een paar getwijfeld of ik hem zou kopen en deed het keer op keer niet. Nu ik hem kreeg moest ik hem natuurlijk wel gebruiken. Dat heb ik dan ook gedaan, en ik heb genoten!

DSCF2537

 

Ik tijdens mijn stage lange dagen, en ik was altijd heel erg moe. En ik wist dat elke woensdag de stagebegeleiders langs zouden komen om te kijken hoe het gaat en hoe en wat ik allemaal doe. Daar kwam natuurlijk altijd een beetje stress bij kijken. Dinsdag was mijn vrije dag, daar nam ik natuurlijk altijd uitgebreid gebruikt van om mezelf goed in de watten te leggen. De laatste dinsdag van mijn stage dacht ik er aan om eens een ontstressend badje te nemen met die bruisbal van mijn verjaardag…. Toen ik het zakje openmaakte kwam er al een heerlijke geur uit. Ik rook iets lavendel achtig, heel erg rustgevend maar toch nog steeds een beetje zoet. Perfect voor het slapen gaan. Daar maakte ik natuurlijk gebruik van.

DSCF2542

 

De bruisbal zelf ziet er zelf ook heel erg leuk uit, met sterren en maantjes. Dat straalt de nacht uit denk ik dan. Het is bedoelt als een lekker slaapmiddeltje, en ik kan je zeggen ik heb heel erg lekker geslapen die nacht! De geur is adembenemend lekker, mochten ze die in een geurtje stoppen, ik zou hem zeker kopen!

Toen de bruisbal begon op te lossen, was ik even vergeten dat er binnen in de bruisballen een verrassing zit, ik kan je  zeggen dat het water verkleurt, maar de echte verrassing verklap ik lekker niet. Daar moet je hem een lekker zelf voor kopen. Maar ik vond de verrassing heel erg fijn! En ik heb er heel erg van genoten, toen ik uit bad kwam was ik echt heel erg ontspannen en slaperig. Ik heb die nacht heel erg lekker geslapen, en mijn huid rook nog eens geweldig lekker zoet en zacht aan ook.

Dat voor ongeveer €6 bij Lush!

Geef een reactie

