Me, myself and i #15

23 Apr

Er is weer een weekje voorbij . De me, myself and i is ook een dagje opgeschoven, hopelijk hebben jullie erg geen last van gehad. Maar ik was zondag avond echt heel erg moe en ik kon echt gewoon weg niet meer bloggen dus daarom dat ik vandaag (maandag avond) nog even de me, myself and i en een haar update schrijf.

Ik heb een zware eerste week op school gehad, veel testen op gekregen voor deze week waarvan ik al eentje weet dat ik een 8,5 op 10 heb. Die test heb ik vandaag moeten afleggen (maandag). Dus dat is al een goed begin.

Maar voor het weekend ben ik naar iets van mijn vriend zijn chiro geweest, dat was voor mij alles behalve geslaagd, maar laten we het daar maar niet over hebben… Ook ben ik naar de opendeurdag geweest van mijn vriend zijn school, die moest daar gaan werken. Ik wou hem wel eens zien in zijn koksuniform… Mannen in een soort van kostuum, i like! Jawel, ik vond dat wel sexy! Ik heb het daar heel erg naar mijn zin gehad met de mama en de kleine broer van mijn vriend. Alleen heel  erg jammer dat ik de avond van dat ding op de chiro mijn voet erg had bezeerd, en ik nu dus nog steeds mank loop omdat ik zoveel pijn heb.

Donderdag ga ik ook voor het eerst auto rijden… Ik vind dat zoooo spannend, dus aan alleen die in de regio Antwerpen wonen, blijf donderdag na middag gewoon binnen, dat is het beste voor je eigen veiligheid! Ik ben echt al heel erg nerveus.

Voor de rest is er deze week niet zo heel veel spannends gebeurd en staat er ook niet super veel op het programma buiten heerlijk aan de blog werken. Ik hoop dat jullie deze me, myself and i weer leuk vonden!

Wat hebben jullie deze week gedaan ?

Geef een reactie

