Camouflage cream

22 Apr

DINSDAG KOMT DE ME, MYSELF AND I #15 ONLINE. MAAR WAS ZONDAG TE MOE OM HEM NOG TE MAKEN. HOPELIJK BEGRIJPEN JULLIE HET. MAAR HET ARTIKEL VAN MAANDAG EN DINSDAG ZIJN GEWOON OMGEWISSELD!

Zoals elke beautyblogger schrijf ik ook artikels over de vernieuwde lijnen van essence en catrice. Ik was behoorlijk onder de indruk van de vernieuwde  lijnen. Maar bij ons lag alles heel erg laat in de winkels jammer genoeg, ik heb de producten die ik gescoord heb dus goed getest, zodat ik een echt eerlijk review kon schrijven. Vandaag is de dag dat ik het eerste gereviewde product online zet. De camouflage cream van Catrice.

DSCF2532

Ik heb jammer genoeg geen foto’s kunnen maken van het product zelf omdat ik het niet goed kon pakken met mijn camera. Dat vind ik heel erg jammer natuurlijk omdat ik mijn reviews zo goed en duidelijk mogelijk maak. Maar het is dus helaas niet gelukt. Ik ga natuurlijk wel proberen jullie een zo goed mogelijk beschrijving te geven! Ik hoop dat dat voor jullie dan ook een hele boel duidelijk maakt!

de camouflage cream word door vele beautybloggers aan zien als de dupe van een MAC concealer. Nu heb ik vlak aan mijn school een MAC store en daar ben ik even langs geweest om een klein beetje te vergelijken. Ik heb zelf niet het geld om alles te kopen van mac wat ik zelf wil. Maar ik vind wel dat hij er zeker en vast wel in de buurt komt.

Ook word er veel gezegd dat je in de ‘drugstore’ waarschijnlijk niet zo’n goede concealer gaat vinden. Daar ben ik het op zich wel mee eens. Catrice had natuurlijk ook het allround concealer pallet. En daar vind ik de substantie wel vrij vergelijkbaar mee.

De verpakking ziet er ook  heel erg chique uit. Dat is ook voor vele een groot pluspunt. Er zijn veel mensen meer geïnteresseerd in Catrice dan in Essence omdat de producten van Catrice er volwassener en chiquer uit zien dan die van Essence, en dat is deze keer dus ook weer het geval. De verpakking trekt heel erg veel aandacht. En is daarom en echt pluspunt.

Natuurlijk is de substantie ook heel erg belangrijk. Zoals ik eerder al zei is hij dus heel erg vergelijkbaar met de concealer van MAC. Dat wil toch al wel wat zeggen. De substantie is  ook heel erg romig. Ik gebruik hem onder mijn ogen  voor dat beetje donkere kring dat ik dan heb weg te werken. Maar hij werkt wel super fijn. Ik zelf heb vrij vette en waterige ogen daardoor trekt hij niet in de lijntjes. Maar ik zou me niet verbazen dat hij bij andere mensen wel in de lijntjes zal gaan zitten. Maar hij doet zijn werk echt heel erg goed. Wil je weten hoe goed hij is? Ik heb gezien dat hij bij Misslipgloss.nl zo goed als heel haar tatoeage bedekte.

Geef een reactie

