Tea tree water

19 Apr

Gelaatsverzorging, dat is een heel erg belangrijk onderdeel voor je echt met make-up gaan beginnen. Je moet natuurlijk altijd een schoon ‘canvas’ hebben als je mooie en natuurlijke make-up wilt aanbrengen. Ook heb je natuurlijk de juiste materialen en middelen nodig hebben om je huid mee te reinigen.

Ik heb zelf meestal een gemengde huid, droog en een vette t-zone. Niet echt vet, maar toch een beetje glimmend. Op mijn t-zone heb ik meestal ook last van puistjes, als ik puistjes heb. Meestal heb ik hier geen last van, maar toch soms gebeurt het wel eens als ik teveel chocolade heb gegeten of dat ik in die periode van de maand zit. Ook heb ik heel erg veel last van wijde poriën en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er aan moet doen buiten elke week een masker en poriënstrips te gebruiken.  Natuurlijk zijn er veel verschillende manieren om je huid te temmen. Ik ben zelf een hele grote fan van Lush en heb daarbij dus ook opnieuw en toner getest van Lush, namelijk de tea tree water.DSCF2512

” ontgift een vettige huid met tea tree, grapefruit en jeneverbes en brengt deze weer in balans. Krijg weer controle over ongehoorzame poriën. een bestseller voor een normale tot vette huid.”

Ik vond dat best fijn klinken, en samen met de verkoopster heb ik dus besloten een kleine flesje van deze te gaan kopen en natuurlijk ook volop te gaan gebruiken. Nu is het wel zo dat ik veel last had van pukkeltjes toen ik deze kocht. Ik heb er helaas geen voor en na foto’s van. Maar het is echt een merkwaardig product’je deze toner. Ik ben er helemaal fan van, maar mijn vriend vind hem als nog ook niet zo slecht.

Ik vind hem makkelijk in gebruik, het is een klein flesje. Je kan er natuurlijk nog een grotere fles van kopen. Maar met zo’n klein flesje kom je ook best lang toe. Je moet het product gewoon op een wattenschijfje sprayen en de rest van je make-up reiniger te verwijderen en je huid mee te verfrissen. Ik spray hem ook gewoon zo over mijn gezicht heen als ik echt veel last heb. Maar ik moet toe geven nadat ik dit product een tijd lang gebruikt heb, had ik geen last meer van puistjes of onzuiverheden. De wijde poriën waren ook een stuk minder. Toen ik weer over stapte op een andere toner voor een droge huid, had ik weer last van puistjes maar mijn huid was absoluut niet vet. Een beetje raar, maar ik heb deze toner na afloop echt bijna elke dag gebruikt. Gewoon omdat ik hem zo fijn vond.

Wat ik dan weer wel een beetje een nadeel vind is de geur. Tea tree heeft een heel erg speciale geur, je word er aan gewoon. Maar ik vind het elke keer opnieuw een probleem in het begin, dat had ik ook toen ik begon met de producten van The body shop te gebruiken. Ze waren heel erg fijn en heel hardnekkig voor puistjes en onzuiverheden, maar de geur bevalt me niet. Maar dat neemt niet weg dat de producten heel erg goed werken natuurlijk!

 

 

Geef een reactie

