me,myself and i #14

19 Apr

Vanaf nu dus ook op vrijdag nog een me, myself and i. Gewoon omdat ik het leuk vind om te vertellen en gewoon wat te  typen. Ik heb niet veel tijd want gisteren avond zat ik in een dipje en ik kreeg echt niet getypt dus doe ik het nu maar. 5 min voor ik moet vertrekken…. TYPISCH.

Het gaat nu al iets beter maar ik heb het een beetje moeilijk gehad met dingen die heel erg prive zijn … Dus daar kan ik jullie helaas niet bij helpen.. Mijn vriendje was gelukkig heel erg lief voor mij.  Hij ving mij heel erg goed op. Gelukkig maar.

Ik ben dus ondertussen al een week naar school aan het gaan, daar hebben we het slechte nieuws ontvangen dat de directeur overleden is. Niet dat ik die mens persoonlijk goed ken. Maar ik vind het wel  erg, hij  is overleden aan kanker.

Voor de rest  op school gaat alles goed. Wel heel erg druk, veel testte, ruzie in de klas dat is natuurlijk wel minder… Maar gelukkig zit ik er niet bij in….

Ik ben gisteren ook naar de kapper geweest voor een keratine behandeling. Maar daar komt later nog meer over !

Geef een reactie

