Me, myself and i #13

15 Apr

Maandag -uhm zondag- dat wil zeggen dat er weer een nieuwe me, myself and i. Ik vind maandag echt een leuke dag. Natuurlijk is het iets minder fijn dat het weekend gedaan is. Maar laten we daar voor ons hoofd  hangen. Ik niet hoor, ik neem me  voor dat elke maandag een nieuwe start is voor een week vol verassingen. Je weet wel wat je gaat doen, maar je weet eigenlijk nooit wat je te wachten staat. Ik heb deze week een heel erg leuke week achter de rug. Natuurlijk komen daar de details van…

Maandag was gewoon heel erg leuk, ik heb een klein feestje gegeven voor mijn verjaardag. In de dag moesten er nog wat voorbereidingen gedaan worden. Maar ik moest van mijn papa eerst een examen gaan afleggen voor de auto, de theorie dus. Heel spannend allemaal, maar ja ik was dus geslaagd. Ik ben er nog steeds heel erg blij mee. Toen reed ik verder naar het shopping center, daar moest ik samen met mijn mama en mijn moeke nog wat dingen kopen voor het feestje, bekers, bordjes en dat soort dingen. Verder gereden naar huis, mijn vriendje opgepikt, en dan alles opgeruimd en klaargezet. Ik heb een ontzettend leuke avond gehad, en komen met de my daily life nog wat foto’s van iets grappigs dat ik gedaan heb!

Dinsdag had ik een dagje om uit te rusten en gewoon te chillen. Dat heb ik natuurlijk met volle teugen gedaan.

Woensdag was het dan eindelijk zo ver, Justin Bieber kwam naar België al geheel  teleurgesteld, omdat niet Cody Simpson of Carly rea jepsen in het voorprogramma stonden, maar wel 3 M8s. Wel had ik me voorgenomen om niet te negatief daar over te zijn. We gingen natuurlijk voor Justin Bieber, en het voorprogramma nemen we er maar bij, ik had ze tenslotte nog nooit live bezig gehoord. Een dik uur aangeschoven en we waren binnen. Hebben we toch lang moeten wachten op het voorprogramma, een half uur te laat. Ik vond 3 m8s echt heel erg slecht. Justin Bieber was dan ook weer een uur later dan ze gezegd hadden. Maar hij heeft het wel  helemaal goed gemaakt met twee uur lang te zingen zonder een pauze. In de kranten stond dat hij playbackte, ja hij heeft geplaybackt maar lang niet alles! Ja hoorde hem hijgen (door het dansen), en als hij onverwachts  praatte tijdens één van zijn liedjes, dan stopte het gezang ook. Dus dat was voor mij dus ook een dikke plus.

De dag nu het concert van Justin Bieber moest ik op 9 uur opstaan om met het kleine broertje van mijn vriend naar Bobbejaanland te gaan. Vorig jaar in de zomervakantie had ik beloofd dat we samen naar een pretpark gingen. In de eerste week van de vakantie werd dat weer een gespreksonderwerp en spraken we dus of om donderdag samen naar een pretpark te gaan, Bobbejaanland werd het dan. Ik heb samen met Noë, zo noemt hij, heel erg veel plezier gehad. In de avond ben ik dus bij mijn vriend gaan slapen.

Zijn we vrijdag samen naar mijn grootouders geweest, want ik moest hun haar doen. Zijn we daar ook gaan eten, en je kent grootouders, hoe meer je eet hoe beter….

Zaterdag heb ik gewoon een beetje aan de site gewerkt, en bij mijn vriendje geweest, en zondag is dus blogdag, en ook de laatste dag van de vakantie…. In de avond ging ik samen met mijn vriend twee uurtjes naar de sauna om te relaxen en de vakantie in schoonheid af te sluiten. GENIETEN!

 

Geef een reactie

