Nail of the day #1: Fantasy Ocean

14 Apr

Nail of the days zijn vrijwel bekende artikels die je op beautyblogs geregeld tegen komt. Ik ga vandaag met jullie één van mijn favoriete lakjes van deze moment bekijken. Ik draag hem heel erg veel en heel erg graag, ik heb vrijwel nog nooit een echte nail of the day gedaan. Maar aan gezien ik toch geregeld af wissel van nagellak ga ik dit dus nu wel doen. Vandaag ga ik het met jullie hebben over Fantasy ocean van de H&M. Het is een lakje uit een Limited edition. Heel jammer, maar ik hoop dus zeker en vast dat deze ooit nog een keer terug komt, want hij is wel echt prachtig!

DSCF2555 DSCF2556

Het si een mooie appelblauw zeegroene kleur. Met een beetje een goude gloed er door heen. Ik vind hem heel erg mooi, vooral in de lente en in de zomer. Ik draag hem vrijwel nooit op mijn echt vinger nagels. Maar juist veel op mijn teennagels. Ze staan gewoon heel erg leuk in sandaaltjes of teenslippers.

De nagellak substantie is heel erg fijn, wat ik eigelijk vind van alle nagellakken van de H&M. Hij lakt ook niet te streperig en hij is ook niet te dik of te dun gewoon fijn.

Geef een reactie

