Haarupdate #4

12 Apr

De haarupdate, wel dat is ook weer een tijdje geleden. Nu moet ik zeggen dat ik niet veel afgewisseld heb van producten. Ik laat namelijk mijn haar blonderen. Dus heb echt een heel erg goede verzorging nodig, daarom wisselde ik meestal wel af tussen de lijn van Mythic oil en de pro keratine lijn van L’oreal. Maar er zit ook nog één specialleke bij. Daar leest je meer over tijdens mijn haar-was-stappen.

Ik heb ook een nieuw serum ontdekt, maar dat ben ik nog aan het testte dus daar komt later nog meer over. Ik kan jullie wel al vertellen dat het een serum is van La biosthetique. Een heel erg fijn merk dat ze gebruikten in het salon waar ik mijn stage heb gedaan. Tot nu toe vind ik het een fijn serum.

Wat ik dus nog meer wou vertellen is dat ik dus die twee lijnen van L’oreal gebruik. Ik gebruik ze ook in combinatie maar daar lees je dadelijk meer over in mijn haar was stappen!

Stap 1 : Mythic oil shampoo

Stap 2: Silver shampoo

Stap 3: Conditioner

Voor conditoner heb ik er twee namelijk die van de pro keratine lijn. Maar die van de mythic oil lijn gebruik ik ook heel erg graag.

Als ik vind dat mij haar een extra verzorging kan gebruik ik ook gewoon het masker van Mythic oil. Ik vind het heel erg fijn werken om mijn haar.

Stap 4: Mythic oil.

Stap 5: Haar brushen

Stap 6: Haar serum dat wissel ik of met het biosilk serum of het serum van La biosthetique

Hopelijk hebben jullie iets aan dit artikel ! Zijn er nog vragen mogen jullie die zeker stellen!

Welke producten gebruiken jullie het liefst?

Geef een reactie

