My daily life! #4 + Me, myself and i #13

10 Apr

Vandaag is het alweer woensdag – dinsdag uhm- ! Het is geen groot artikel met foto’s maar gewoon even een kleine uitleg met wat dit artikel vanaf nu dus juist gaat inhouden.

Ik maak dus met mijn gsm elke week foto’s, deze week zijn er dus geen foto’s omdat ik er niet aangedacht heb om vandaag een my daily life te moeten maken. Maar ondertussen ben ik natuurlijk al wel bezig met foto’s maken…

My daily life zijn dus gewoon de foto’s die ik maak daarheen de week door met wat ik allemaal gedaan heb en wat ik allemaal ga doen.

Ik voeg er bij deze ook een me, myself and i tussen.

Ik heb dus deze week een heel erg drukke week, ik moet dus vanavond heel erg veel doen! Vooral artikels maken voor de rest van de week. Ik weet nog niet wat wanneer komt, maar natuurlijk komt er de donderdag een enjoy this en zaterdag een filmpje!

Ik weet eigenlijk niet zo goed waar eerst te beginnen… Ik begin bij het allerleukste en stoerste dat er deze week gebeurt is met mij! Ik heb gewoon mijn theoretische rijbewijs gehaald! WHOOP , mijn ouders hebben een rijleraar voor mij geregeld dus ik ga waarschijnlijk volgende week voor het eerst autorijden. Hoe spannand is dat ?

Vandaag moet ik om 12:40 op het examencenter zijn voor het praktische rijexamen van mijn brommer. Ik moet wel, want de 12de vervalt mijn voorlopig rijbewijs. Heel dom van mezelf, dat is dan uitstellende gedeelte van mij …

Maar natuurlijk in de avond ga ik gewoon lekker met mijn twee nichtjes naar JUSTIN BIEBER! Yes, ik ben een echte belieber, ik ben vorig jaar ook naar zijn concert geweest, en jawel dat was echt geweldig! Dit jaar kon ik het natuurlijk ook niet missen! Dus daar kunnen jullie volgende week ook foto’s van verwachten! Dus be prepared voor belieber- aanval volgende week…

Voor de rest ga ik donderdag met het broertje van mijn vriendje naar een pretpark, dat word lachen, gieren, brullen. Ik en het kleine broertje van mijn vriend zijn 2 handen op 1 buik ! Love that little boy ! ❤

Voor de rest heb ik nog wel veel te doen, maar dat is ook meer privé.  Ik ga wel zondag avond met mijn lieve vriend naar de sauna, we hadden voor kerst van mijn ouders een bon gekregen voor naar de sauna te gaan. Dus die gaan we zondag lekker opgebruiken, super leuk natuurlijk om de vakantie mee af te sluiten!

Wat doen jullie de laatste week van de vakantie?

Geef een reactie

