Poriënstrips

9 Apr

Iedereen kent ze wel, poriënstrips. Ik ben er persoonlijk helemaal weg van. Ik heb heel erg wijde poriën op mijn neus en op mijn kin, en daarom gebruik ik dus om de twee weken zeker poriënstrips. Ik heb er nu al een aantal getest, en ik ga jullie nu mijn grote favoriet met jullie bespreken, en natuurlijk ook het verhaal achter deze strips.

Natuurlijk heb je veel verschil in prijsklasse. Dat heb ik allemaal opgezocht, en was omdat ik zo’n grote Nivea fan ben gewoon begonnen met het gebruiken de poriënstrips van Nivea, die waren vrij prijzig.Ik denk dat ze rond de €5, €6 zullen zijn. Maar ik vond ze heel erg spectaculair. Ze haalde 2 of 3 poriën uit mijn neus, dat was voor mij al een heel wonder, omdat ik niet juist wist hoe het juist allemaal zijn gang ging. Uit eindelijk heel het doosje poriënstrips leeg gebruikt, dacht ik gewoon even lekker andere proberen en zien wat dat zegd.

Toen ging ik voor de eerste keer naar de Action, ik wist dat ze daar dus ook poriënstrips hadden en die wou ik dus gaan proberen. Deze waren rond de €2 denk ik. Toen ik terug thuis was van de Action heb ik ze samen met mijn vriend direct getest, hij heeft ook wel last van wijde poriën maar alleen op zijn neus.

Toen ik mijn neus bevochtigde met warm water, want dat doe ik altijd voor ik de strips aanbreng. voelde ik al dat de strips heel erg plakkerig waren. Het was net lijm, dat was bij de Nivea strips dus helemaal het geval niet. Dus ik schrok er best van dat ze zo kleverig en plakkerig waren. Ik was al bang om ze te gaan gebruiken, ik zat met het gedacht. Nee, sebiet is het iets kei slecht en is dat echt lijm bla bla bla,…

15 min laten in werken, en toen mochten de strips eraf. Mijn eerste reactie was meteen, het is hard geworden. Het deed me zelf een beetje pijn om de strips eraf te halen. Maar verder niets raar. Buiten dan dat er 100 kleine haartjes op mijn strip vast zaten. Dacht ik he? Heb ik een baard en is die geëpileerd daar dat lijmerige ding?

Nee hoor, toen ik mijn neus en kin van dichtbij ging bekijken zag je echt dat er geen poriën meer zichtbaar waren. Dat vond ik een heel erg fijn gevoel, mijn neus en kin voelde gelijk zachter aan. Ik vond dit echt geweldig, en toen heb ik gewoon gelijk gezegd, ik neem altijd deze van de Action. Super voordelig en een super kwaliteit. Dat ik had ik nu echt niet verwacht. En stiekem is mijn vriendje er ook weg van!

DSCF2343

 

 

In een doosje zitten 6 poriënstrips. Eigenlijk zijn ze bedoeldje voor je neus, en dat zie je ook aan de gebruiksaanwijzing. Maar ik gebruik ze ook op mijn kin, en dat werkt voor mij ook prima.

DSCF2345Ik heb natuurlijk geen foto’s gemaakt van de poriënstrips voor en na, gewoon omdat ik dat vies en genant vind. Maar ik kan jullie zeggen dat dit en absolute budgettopper is en dat ik nooit nog andere poriënstrips wil gebruiken!

 

Geef een reactie

