Me, myself and i #12

7 Apr

Vandaag start de nieuwe start, en gaan de artikels dus gewoon door zodat ik ze ingepland heb volgens het schema dat ik gemaakt heb. Aangezien het vandaag zondag avond is en ik het artikel voor maandag aan het typen ben, kunnen jullie hier vandaag terecht voor een me, myself and i . De twaalfde al, dat gaat snel….

de komende week is de laatste week vakantie, en dan ook de drukste week. Ik denk dat ik wel elke dag iets te doen heb, en dat wanneer ik juist veel tijd in de site wou gaan steken. Da’s geen excuus natuurlijk ga ik weer 200% voor de site, en komt er elke dag een artikel  online! Of dat ga ik toch proberen!

Ik heb vandaag weer veel beeldmateriaal verzameld, zodat ik de artikels alleen nog maar moet typen. Dat is al een grote plus. Ik heb ook al een filmpje opgenomen, namelijk een shoplog. Dus daar mogen jullie zeker al naar uitkijken. Ik denk alleen dat ik hem pas zaterdag online zet omdat ik tot nu toe nog geen plekje gevonden heb om het te kunnen bewerken.

Ik maandag een klein feestje voor mijn verjaardag, daar  zal de vriendin van mijn broer ook aanwezig zijn. Dus daar gaat zeker een gesprekje gevoerd worden om mijn site te veranderen, en een echte . be te maken. Daar kijk ik dus al heel erg naar uit !

Voor de rest komt er de woensdag normaal een artikel online waar jullie kunnen genieten van een aantal foto’s die ik genomen heb met mij gsm de afgelopen week.

Voor de rest gaat alles goed met mij. Ik hoop dat jullie het fijn vinden dat ik weer terug ben! Ik heb jullie in ieder geval heel erg gemist, en ik ben heel erg blij dat ik weer terug kan gaan bloggen !

Geef een reactie

