Nieuwe start!

6 Apr

DIT ARTIKEL MOEST VRIJDAG ONLINE KOMEN. MAAR ER IS IETS MIS GELOPEN DAARDOOR KOMT HET NU  PAS ONLINE!

Zoals ik in mijn laatste artikel al vertelde haat ik het dus om niets aan me site te kunnen doen. Ik heb het de afgelopen tijd heel erg druk gehad, en er zijn daardoor wel meerdere dingen misgelopen. Vanaf vandaag neem ik een nieuwe start, en wil ik met weer 200% voor alles in zetten. Ik geef jullie wat meer uitleg over alles…

Als je me al langer volgt, dan weet je vast en zeker wel dat ik probeerde af te vallen en dat ik probeerde om een gezonde levenstijl aan te nemen en dat ik er eigenlijk best veel tijd in stak en dat ik er echt heel veel tijd aan besteedde. Het is nu Pasen geweest, dat wil bij ons in de familie zeggen LOOOOOOOTS of chocolate. Wel, dat is me niet zo goed bekomen en ik ben weer een paar kiloo’tjes aan gekomen. Ik wil er echt weer wel wat aan gaan doen. Dus daar van neem ik dus de eerste nieuwe start, ik ga terug gezond leven en natuurlijk afvallen!

Ik wil echt terug meer en veel meer gaan bloggen! Ik heb het erg gemist tijdens mijn stage, en ik snap niet hoe ik het eigenlijk vol gehouden heb zonder te bloggen. Ik doe het nu al een hele tijd, en ik zou echt niet meer zonder kunnen. Ik vind het raar om te zeggen, maar het is geen ding dat bij mijn leven hoort. Bloggen is meer een levenstijl, je wilt het en je besteed er echt heel veel tijd aan. Of je doet het gewoon niet. Ik weet dat er de laatste tijd echt geen artikels online zijn gekomen. Maar daar kom vast en zeker verandering in. Ik mij terug aan het schema houden dat ik in het begin van Mariebeauty heb samengesteld. Daar kreeg ik best wat leuke reactie’s op en daar zijn natuurlijk ook meer dagen dat er twee artikels online komen. Dat vinden jullie meestal wel leuk, dus aan de site word zeker heel erg gedacht. Dus ik hoop dat dat voor jullie een groot pluspunt is!

Als laatste nieuwe start, wil ik gewoon heel erg graag een bijbaantje gaan zoeken voor in het weekend en voor in de vakantie’s zodat ik meer centjes kan verdienen, dat ik kan sparen en dat ik natuurlijk ook veel nieuwe beautyspulletjes kan kopen. Natuurlijk hoop ik ook dat mijn eigen domein zou kunnen gaan kopen, dat is iets waar ik momenteel mee bezig ben. Dus daar word zeker nog aan gedacht.

Vandaag moet ik weer een dagje gaan werken in een kapsalon, ik hoop dat ik daar ook wat centjes voor ga krijgen. Ik heb nog een heleboel producten om over te schrijven die ik nu aan het testte ben en die ik al getest heb. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te weten dat ik weer terug ben. Ik heb nu vakantie, maar ik heb het nog steeds heel druk dus ik hoop dat ik alles weer in orde krijg voor school begint.

Geef een reactie

