me, myself and i #11

6 Apr

Hebben jullie gisteren ook mijn nieuwe start artikel gelezen? Ik hoop van wel dan weten jullie vast en zeker wel dat ik nieuwe start neem in verschillende dingen!

Vandaag is het dus zaterdag en ik schrijf nu ‘snel’ een artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik weer helemaal terug ben. Of toch vanaf maandag ga ik me dus terug houden aan het schema dat ik had samen gesteld aan het begin toen divastijl Mariebeauty werd. Ik heb wat aanpassingen gedaan. Maar jullie het vast en zeker nog een beetje herkennen.

Maandag: Me, myself and i

Dinsdag: ….

Woensdag: My daily life!

Donderdag: Enjoy this!

vrijdag; ….

Zaterdag: FILMPJE !

Zondag: TAG, OOTD, NOTD of gewone random leuke dingen!

Aangezien ik dus meer producten krijg toegestuurd en ik zelf ook wel wat producten koop gaan er dus ook meer reviews online komen. Dus dat zal maken dat ik hopelijk meer en meer twee artikels per dag online zullen komen. Dat is dus een groot pluspunt, dan krijgen jullie dus soms twee artikels per dag.

Hebben jullie trouwens ook al gemerkt dat er nieuwe layout is? Ik dacht dat het misschien wel tijd zou zijn voor een mooie zomerse lay-out! Ik heb deze lay-out niet zelf gemaakt, hij is gewoon van wordpress. Maar ik weet niet hoe ik zelf een layout moet maken en online moet zetten! Ik hoop dat de vriendin van mijn broer me daar mee kan helpen! Maar dat moet ik nog even vragen… Aan haar ga ik dus ook vragen om me te helpen om van mijn blog een echte site te maken. Maar daar komt als het echt zover is nog veel meer informatie over! Maar ik kijk er  al wel naar uit.

Voor de rest gaat het heel erg goed met mij. Ik ga nu nog even lekker verder bloggen en foto’s nemen. Ik ben weer even heel veel tijd aan het steken in de blog! Ik hoop dat jullie dat ook merken natuurlijk. Dus ik geniet van het bloggen  en hopelijk genieten jullie van het lezen van mijn blog !

Ik heb jullie gemist! 🙂

 

Geef een reactie

