Me, myself and i #10

27 Mrt

Long time no see!

Ik weet niet of jullie het weten maar ik vind het echt verschrikkelijk om mijn site gewoon leeg te laten staan. Een dag zonder artikel vind ik echt de hel. Maar helaas kan ik er niets aan veranderen.

Ik ben ziek geweest en nu nog steeds trouwens en ik moest op stage… Dat was voor mij een zware combinatie, mijn dagen bestonden uit opstaan, gaan werken,thuis komen, eten en slapen. Voor de rest deed ik niets,en mijn vriendje. Nee, die kreeg ook geen aandacht. Lang leven de buikgriep die nu onder de mensen is.

Met mij gaat het nu al een stuk beter, en ik ga dan ook proberen om terug artikels online te krijgen! Want zoals ik al zei, ik vind het echt de hel om niet te bloggen.

Dus bij deze kleine update wil ik jullie melden dat ik weer terug aan het bloggen ga, als weet ik niet of er deze week weer elke dag een artikel online komt ivm mijn stage!

 

Geef een reactie

