Paradise pink

21 Mrt

Vandaag is het de derde dag van mijn stage. Ik was gisteren echt ontzettend moe maar heb natuurlijk nog wel een artikel getypt.

Nu ga ik het hebben over de producten van de action namelijk de paradise pink lijn. Er word in beauty land heel veel gepraat over de producten van de Action zoals de grote potten body scrub en de foaming douchegels,…

DSCF2514

Natuurlijk ga ik gewoon het rijtje af om de manier hoe ik de producten gebruikt,  hoe ik ze gebruik, waarvoor en of ik ze eigelijk wel fijn vind.

Ik begin dus altijd met de scrub. Ik ga mijn lichaam altijd eerst scrubben, ik zelf gebruikt liever een groffe scrub dat ik zeker het gevoel heb dat ik alle dode huidcellen verwijderd heb. Natuurlijk is een heel erg groffe scrub ook weer niet goed. Die kan dan weer te grof zijn, zo kan het dus voelen alsof je met een schuurpapier over je lichaam aan wrijven bent. Dat is dus niet de bedoeling scrubben moet een aangenaam gevoel geven.

DSCF2515

Deze scrub is zeker niet te hard, maar is wel echt een stevige scrub. Harder mag hij niet zijn. Het is echt een stevige scrub zout. Niet dat er echt nog een soort vloeistof tussen zit. Het is gewoon een stevige scrubzout.

Als ik dan helemaal geschoren ben ga ik pas aan de slag met de schuimende douche gel. Ik vind het nog steeds iets heel erg speciaal, maar ik vind het heel erg fijn omdat het doordat het een echte schuim is heel erg zacht aan voelt. Maar daardoor ook heel  erg zacht aan brengt. Dat vind ik hier het fijnst aan.

DSCF2517

Wat ik natuurlijk wel merk aan deze schuimende douche gel is dat hij mijn huid echt wel hard uitdroogt, en dan vind ik eigelijk echt wel jammer. Want als je dan de schuimende douche gels van de rituals al gebruikt hebt, dan ga je er net als mij het zelfde over denken. Die van de rituals gaan je huid ook nog hydrateren terwijl dat die van de Action je huid meer uit gaat drogen. Maar uiteraard als je dan je huid na gebruikt goed insmeert met een vocht inbrengende crème is dat zeker geen probleem!

DSCF2516

Bij deze lijn hoort natuurlijk ook nog een body butter. Ik vind hem opzich wel fijn. Maar hij kan natuurlijk niet naast een body butter van the body shop gaan staan, want die zijn natuurlijk veel fijner. Maar qua substantie vind ik hem best wel fijn. Als mijn huid niet al te droog is en ik moet gewoon een dagje thuis zitten en werken zal je me vaak heel deze lijn zien gebruiken. Gewoon omdat ik het niet fijn vind om een body butter met geur te gaan gebruiken als ik achter af nog een parfum  op ga doen.

And last but not least. Wil ik gewoon de geur in totaal even bespreken. De geuren van de drie producten die ik nu besproken heb zijn het zelfde. Ik heb al eens gehad dat je producten allemaal van dezelfde lijn koopt, en dat ze wel allemaal anders ruiken. Dat is bij deze dus niet zo, en daar ben ik echt heel erg blij om . De geur is er fris en toch een beetje zoet, ik vind dit persoonlijk een heel erg lekkere geur om in de ochtend te gebruiken. Omdat gij dan toch dat frissere heeft. Hij doet me toch een beetje denken aan de zomer!

Al deze producten zijn verkrijgbaar bij de Action en kosten niet meer dan €3

Hebben jullie al van deze producten geprobeerd?

Geef een reactie

