Me, myself and i #8

18 Mrt

Het is maandag dus is het tijd voor een nieuwe me, myself and i. Wanneer dit artikel online komt lig ik waarschijnlijk te slapen. Slapen waarschijnlijk het niet, ik gok eerder op stressen in mijn bed. Ik moet namelijk vandaag voor de eerste keer op stage.

Dat vind ik echt heel erg spannend, ik zit al in het 5de middelbaar. Ik volg de richting haarzorg, dus ik zal mijn stage gaan doen in een kapsalon. Ik heb al 2 à 3 jaar in kapsalons gewerkt, maar dat was alleen in het weekend. Dat telde dus ook niet meer voor school, ik heb toen heel veel bijgeleerd. Maar nu is het dus stage, nu is het verplicht. Is je stage niet goed, blijf dit schooljaar gewoon zitten. Daar heb ik dus helemaal geen zin voor, dat snap je zelf ook wel denk ik. Dus een goede inzet is de boodschap.

Mijn klasgenootjes beginnen allemaal maar dinsdag, omdat de andere kapsalons normaal op zondag en op maandag gesloten zijn. Maar het salon waar ik stage ga doen is dus alleen zondag gesloten, dus heb ik in plaats van maandag een dagje vrij, dinsdag een dagje vrij. Misschien een beetje jammer dat ik dan op maandag niet samen met mijn vriendinnetjes kan gaan shoppen of iets dergelijks. Maar nu heb ik op dinsdag echt gewoon een dagje rust. Dus kan ik volle gas gaan bloggen en filmen. Want mijn vriendje heeft op dinsdag ook gewoon de hele dag les.

Ik vind het gewoon heel spannend. In het begin van het school jaar leek het allemaal nog zo ver weg, en nu staat het allemaal ineens voor de deur! Ik begin vandaag gewoon lekker met mijn stage, ik vind het gewoon zo raar, alles gaat echt heel erg snel! Dus ik ben heel benieuwd naar hoe het mij in dat kapsalon gaat bevallen. Ik hoop natuurlijk ook dat dat ik na de stage in dat kapsalon een weekend en vakantiewerk kan versieren, zodat ik terug wat centjes kan verdienen om meer make-up en beauty spulletjes te kopen!

Voor de rest gaat alles lekker! Ik hoop natuurlijk dat ik het in mijn stage ga halen met elke dag een artikel online te posten. Natuurlijk gaan er nu ook minder tweets online komen omdat ik de hele dag moet gaan werken. Nu hoop ik wel dat alles goed verloopt qua artikels. Dan is het eigelijk geen enkel probleem.

Zo nu zijn jullie daar van op de hoogte, mochten er toch dagen zijn dat er geen artikel online komt. Hoop ik wel dat jullie dat begrijpen!

Moeten jullie een stage doen, en welke richting volgen jullie op school ?

2 Reacties to “Me, myself and i #8”

  1. Cynthiiaa maart 18, 2013 bij 8:27 pm #

    Het is altijd spannend om op stage te gaan, maakt niet uit of je bij een bekend bedrijf bent, of niet. Op één of andere manier moet je wennen aan de “officiële” manier hoe zij soms werken. Ah joh, dinsdag is toch ook lekker? 😀 Ik wou dat ik vrije dagen had tijdens mijn stage. xD Lucky you! Ik heb net mijn twintig weken achter de rug in een verzorgingstehuis, 4 dagen in de week, 32 uur.. ;/ En nog 1 dag naar school.. Such fun. ¬¬

  2. Kimberly maart 19, 2013 bij 1:04 pm #

    Veel plezier met je stage! De tijd gaat inderdaad zo snel! 4 maanden geleden begon ik met fulltime stage lopen, en vrijdag was m’n laatste dag. Zo raar dat de tijd zo snel gaat.. Kan het bijna niet geloven dat ik gewoon geen stage meer hoef te lopen 😛

Geef een reactie

