Liebster Award!

17 Mrt

Tot mijn grote verbazing werd ik gisteren voor de tweede keer genomineerd voor de Liebster award. Dus besloot ik hem maar eens te gaan beantwoorden en hem gewoon lekker in te vullen. Ik vind het zelf erg leuk om dit soort dingen in te vullen. Dus ga ik hier toch wel even mijn tijd in steken en ik hoop dat jullie het leuk vinden om hem te weten, en me zo misschien toch nog een beetje beter leren kennen!

Natuurlijk ga ik jullie nog even vertellen wat de liebster award inhoud. Het is dus de bedoeling dat je 11 vragen beantwoord, 11 feitjes over je zelf verteld, 11 mensen nomineert en natuurlijk dan zelf ook nog 11 vragen zelf verzint!

Nu gaan we er natuurlijk meteen in vliegen!

1. Wanneer ben je gestart met bloggen?

Ik denk dat ik echt gestart ben in het tweede middelbaar. Dat is zo’n drie jaar geleden. Ik heb geblogt en ben dan ook een tijdje gestopt omdat ik  twijfelde. Maar na een half jaar wist ik zeker dat ik verder wou gaan bloggen en ben sindsdien ook niet meer gestopt. Ik heb een aantal blog’s gehad. Divastijl.web-log.nl was de eerste serieuze blog. Maar toen er vanalles misliep met web-log ben ik overgestapt naar blogger. Daar ben ik ruim een jaar zo goed als dagelijks actief geweest. Sinds een twee drie maanden ben ik overgestapt naar WordPress en heb ik een nieuwe naam verzonnen zodat ik na verloop van tijd een eigen domein zou gaan kopen!

2.Wat is je favoriete ding naast bloggen?

Vooral tijd door brengen met familie,mijn vriendje, en mijn vrienden en vriendinnen. Ook vind ik gewoon heel erg leuk om mensen op te maken en hun kapsels te verzorgen!

3.Wat is jou favoriete kledingmerk?

Ik draag het liefste kleding van h&m, Zara en dat soort basic winkels! Ik geef liever veel centjes uit aan make-up dan aan kleding!

4. Hoe neem jij goede productfoto’s /heb je daar trucjes voor?

Ik denk dat het belangrijk is om een goede camera te hebben, en ik heb een helemaal witte achtergrond, ik maak ook gewoon alleen mijn foto’s in daglicht en meestal ook nog met flits om mijn foto’s heel erg zuiver te maken. Ik weet zelf ook dat mijn foto’s niet zo’n goede zijn als de foto’s van misslipgloss en veracamilla enzo. Maar ik doe mijn best om ze zo goed mogelijk te maken als mogelijk.

5. Waar haal jij je inspiratie vandaan?

Ik haal mijn inspiratie gewoon uit het dagelijkse leven. Maar qua looks kijk ik ook gewoon naar  wat de beroemdheden dragen. Maar een simpel mooi boeket bloemen kan me ook veel inspiratie geven!

6. Waarom heb je gekozen voor het bloggen/ youtube filmpjes maken?

Ik vind het gewoon heel erg leuk, en het is ook een goede uitlaatklep. Als het me even niet zo goed af gaat. Dan kruip ik gewoon achter mijn laptop en begin in te typen. Dat zijn ook momenten wanneer ik ineens 5 of 6 artikels kan schrijven in no – time .

7. Wat is jou favoriete modestad?

Antwerpen & Barcelona. Antwerpen, daar ga ik naar school, en daar shop ik de gewone dingen in de winkels waar ik mijn kleding koop. Niets super speciaal dus, maar Antwerpen heeft ook zijn leuke spots zoals fish & chips,… Maar is Barcelona vind ik het leuk om te shoppen bij masimo dutto en el cortes ingles daar vind je veel merken kleding voor een heel erg lage prijs. Maar ook een stradivarius. En dat is echt een heel erg leuk winkel!

8. Wat zijn de 3 luxeproducten die op jou wishlisht staan?

Een mooie yves saint laurent lipstick,

Een mooie msf van MAC,

The microdelivery peel van Philosophy

9. Hoe deel jij je tijd in als het aankomt op artikels schrijven?

Ik maak altijd ik één keer van veel producten veel foto’s, die zet ik in mapjes en bewerk ze. Daar gaat meestal een 1 à 2 uur naartoe. Naar het schrijven van de tekst van een artikel gaan ook ongeveer één uur. Soms meer soms minder.

10. Waarom heb je gekozen voor de naam van jou blog/website?

Mijn  site is een deel persoonlijk daarom staat mijn naam vooraan, en beauty. Dat staat natuurlijk voor de hoge dosis beauty die er online komt! Er zit dus niet echt een diepzinnige theorie achter de naam. Maar ik wou iets simpel, iets wat blijft hangen en natuurlijk ook iets wat je niet zomaar snel vergeet.

11.Wat zou jij kiezen : studs / strikjes en waarom?

Dan ga ik vast en zeker voor studs. Maar ik vind strikjes ook wel schattig. Maar studs staan beter bij mijn persoonijkheid. Het staat stoer. Maar het kan een outfit ook veel eleganter en specialer maken! Terwijl strikjes het alleen maar schattiger maken!

Hier zijn dan de 11 feiten over mezelf.

1. Ik haat voeten, ik heb een echte voetenfobie!

2. Ik heb een zwak voor fel gekleurde lipstick en nagellak!

3. Ik haat het als mensen smakken. Daar word ik echt heel erg boos van.

4. Ik zal nooit kleding kopen als er vriendinnen bij zijn. Gewoon omdat ik onzeker ben over mezelf. Lang leven mama ? 🙂

5. Ik en mijn vriend kijken altijd naar w817. Gewoon oude herinneringen op halen!

6. Ik doe er alles aan om mijn haar altijd goed te laten liggen!

7. Ik draag de laatste tijd niet zoveel make-up meer omdat ik liever langer in bed blijf liggen!

8. Op deze moment ben ik eigelijk voor het eerst dreamgirls aan het kijken!

9. Ik heb een paar jaar gevolleybalt, maar kan die sport helaas niet meer uitoefenen door een kwetsure aan mijn voet en rug!

10. Ik hoop ooit zo succesvol te worden als Misslipgloss en Beautygloss…

11. Voor mij draait het leven om gelukkig zijn, fouten maken. Het leven leven zoals het komt. Met vallen en opstaan.

Mijn genomineerden

Jana

Lisa en Ayla

Julie

amy

Elke

Louise

Sorry maar meer kon ik er niet echt vinden. Ik weet dat ik me waarschijnlijk niet zo goed aan de 200 volgers heb kunnen houden. Maar dit zijn de mensen die ik genomineerd heb!

Mijn 11 vragen aan mijn genomineerde!

  1. Wanneer ben je gestart met bloggen?
  2. Wat is je favoriete ding naast bloggen?
  3. Welk is jou favoriete high-end make-up merk?
  4. Hoe neem jij goede productfoto’s /heb je daar trucjes voor?
  5. Waar haal jij je inspiratie vandaan?
  6. Waarom heb je gekozen voor het bloggen/ youtube filmpjes maken?
  7. Wanneer blog jij het liefst?
  8. Wat zijn de 3 luxeproducten die op jou wishlisht staan?
  9. Hoe deel jij je tijd in als het aankomt op artikels schrijven?
  10. Waarom heb je gekozen voor de naam van jou blog/website?
  11. Wat zou jij kiezen : high heels of sneakers en waarom?

Hopelijk vonden jullie het leuk om het te lezen! Als er nog vragen zijn mogen jullie die vast en zeker stellen hieronder in de comments!

4 Reacties to “Liebster Award!”

  1. Nele maart 17, 2013 bij 8:19 am #

    Leuke vragen en leuke antwoorden 🙂 Ik kan ook boos worden als iemand smakt, maar ik zeg er meestal toch maar niets van.

    • Marie Beauty maart 17, 2013 bij 9:41 am #

      Fijn dat je het leuk vind! Ik zeg het altijd, en dan hebben ze meestal wel door dat ze erop moeten letten of dat ik van plaats ga ruilen ! 🙂

  2. Fientje maart 17, 2013 bij 2:57 pm #

    Bedankt om hem in te vullen! 🙂

Geef een reactie

