Mythic oil by Dilek Hanif

15 Mrt

Hallo iedereen!

Een tijdje geleden kreeg ik weer een leuk pakketje in de bus. Ik was heel erg benieuwd want ik had er geen idee van wat er in het pakketje zou gaan zitten. Dus kan het pakketje niet snel genoeg open zijn. Wat zat er in? Een Mythic oil by Dilek Hanif. Het is niet dat het product anders is. Maar de verpakking wel, Dilek Hanif is een wereldberoemde top ontwerpster. Daardoor heeft de Mythic oil bij deze Couture edition een mooiere verpakking.

DSCF2508

 

Zoals jullie kunnen jullie zien is het doosje zwart met gouden details. En vroeger was het dus een gewone goude verpakking met blinkende goude letters. Ikvind deze veel mooier. Rond het flesje van het product zelf zit ook een armbandje ontworpen door Dilek Hanif herself! Heel erg mooi en vrouwelijk !

Natuurlijk ga ik de Mythic oil zelf ook nog eens reviewen ! Ik heb hem al een keer helemaal op gebruikt en ik wou hem zoiszo opnieuw gaan kopen. Maar toen ik deze in de bus kreeg was het dus niet meer nodig! Ik ben hem nu al weer een weekje à twee weekjes aan het gebruiken samen met de mythic oil shampoo, conditioner en ook het haarmasker, en mijn haar is weer super gezond. Ik snap ook niet waarom ik ooit gestopt ben met deze te gebruiken.

Mythic oil is een haarolie die vol met verzorgende olieën zit. Hij is dus heel erg goed voor je haar, en zal er dus uiteraard voor gaan zorgen dat je haar verzorgd is. Dat het niet meer zal gaan kroezen, maar het zal juist meer gaan glanzen. Ik heb vorig jaar de mythic oil een jaar lang elke dag gebruikt en mijn haar is er een stuk beter van geworden. Mijn haar was niet meer droog en zeker niet beschadigd. Dat is dus iets waar veel mensen naar op zoek zijn.

Ik moet je wel zeggen dat het bij echt een tijdje geduurd heeft voor mijn echte hele droge haarpuntjes van de baan waren. Maar je ziet toch wel echt een heel duidelijk verschil tussen het vroeg en het nu.

Als je Mythic oil gewoon gaat gebruiken als een serum voor de brushing of voor je het drogen van je haren zal je haar wel zachter aan gaan voelen en meer gaan glanzen. Maar echt gezonder gaat het niet worden van 1x per week te gebruiken.

Natuurlijk heb nog een aantal leuke tips voor jullie!

1. Meng je Mythic oil met je shampoo en/of je conditioner voor meer verzorging!

2. Gebruik de Mythic oil op je handdoek droge haren voor je, je haren gaat drogen of brushen. Zodat de olieën kunnen verwarmen en zo beter in je haar kunnen dringen.

3. Gebruik je Mythic oil na dat je, je haren gedroogd hebt voor een mooie glans.

 

Hebben jullie de Mythic oil al eens geprobeerd? En wat vinden jullie van deze Dilek Hanif verpakking?

Eén reactie to “Mythic oil by Dilek Hanif”

  1. fleur april 17, 2013 bij 5:35 pm #

    Het lijkt me heerlik spul!

Geef een reactie

